Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درحالی قرار است از مهر و آبان ماه ادامه پیدا کند که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت اسکوچیچ باید به مصاف تیم‌های کامبوج، هنگ کنگ، بحرین و عراق برود.

اخبار ورزشی- درحال حاضر کریم باقری و وحید هاشمیان دستیاران اسکوچیچ محسوب می‌شوند و هرچند هنوز قرارداد رسمی امضا نکرده اند، اما در کادرفنی تیم ملی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شانس کم طارمی برای حضور در وردربرمن

در روز‌های گذشته اعلام شده بود که قرار است دستیار جدیدی به تیم ملی اضافه شود، اما دراگان اسکوچیچ ۲ مربی ایرانی می‌خواهد و قرار نیست دستیار جدیدی به سرمربی کروات اضافه شود.

همچنین قرار است یوز‌های ایرانی روز‌های ۱۳ و ۱۷ شهریور ۲ بازی دوستانه برگزار خواهد کرد که بازی دوستانه دوم در برابر ازبکستان در تاشکند نهایی شده و حریف اول تیم ملی نیز به احتمال زیاد سوریه است که در تهران بازی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسکوچیچ کریم باقری وحید هاشمیان تیم ملی فوتبال ایران کریم باقری وحید هاشمیان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در بازی دوستانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!