Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه حدود ساعت ۴۰ دقیقه بامداد در ابتدای جاده روستای امرغان پس از آن رخ داد که جوان ۲۷ ساله‌ای به نام احسان به همراه یکی از دوستانش به سمت جاده روستایی امرغان حرکت کردند.

آن‌ها که طبق بررسی‌های مقدماتی با چند جوان دیگر قرار گذاشته بودند، از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پیاده شدند، ولی ناگهان طرف‌های مقابل که مسلح بودند با شلیک گلوله، «محسن-د» (دوست همراه احسان) را هدف گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی محسن خون آلود بر زمین افتاد، بلافاصله احسان پیکر مجروح او را درون خودرو ام وی ام انداخت و به طرف بیمارستان شهید هاشمی نژاد حرکت کرد. وقتی کادر درمانی مجروح را به بخش اورژانس بردند، احسان نیز از شدت ترس سوار بر خودرو به طرف منزل خودشان فرار کرد و خودرو را در منطقه ابوطالب گذاشت.

بیشتر بخوانید

زورگیری از نوجوانان با تجهیزات پلیسی

او سپس ماجرای تیراندازی را به مرد ۴۷ ساله بنگاه داری که از رفاقت آن‌ها آگاه بود، اطلاع داد و از او خواست تا وضعیت «محسن» (مجروح) را جویا شود. «ز» وقتی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد رسید که «محسن» جان خود را از دست داده بود و قاضی ویژه قتل عمد به همراه کارآگاهان اداره جنایی و سروان کبوتری (رئیس پاسگاه هلالی) مشغول تحقیق در این باره بودند. قاضی احمدی نژاد که به اظهارات متناقض «ز» درباره چگونگی اطلاع از ماجرای جنایت مسلحانه، مشکوک شده بود بی درنگ دستور بازداشت وی را صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مهاجمان مسلح فراری و دیگر عوامل مرتبط با این قتل هولناک ادامه یافت. به دستور مقام قضایی رسیدگی به پرونده این جنایت در حالی به کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی واگذار شد که بررسی‌های مقدماتی از ردپای یک دختر نیز در این ماجرا حکایت دارد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث اخبار جنایی جنایت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در سریال «نون خ» در یک گفتگوی تصویری درباره یکی از سکانس‌های وایرال‌شده این سریال توضیح داد. این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # نون خ سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور