Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت خودروسازی کیا یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان خودرو در دنیا به شمار می‌رود که خودرو‌های هفت نفره فوق العاده‌ای را تولید کرده است. کیا یکی از تولیدکنندگان خودرو‌های شاسی بلند است که برخی تصور می‌کنند این وسیله نقلیه مورد نظر افراد بد در فیلم‌های اکشن باشد؟

کیا تصمیم گرفته است یک نسخه ویژه سیاه برای SUV (خودروشاسی بلند) خانواده محور با نام Nightfall Edition Package ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو که توسط CarsDirect.com گزارش شده است، تا سال ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود و تقریباً زیر ۱.۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

کیا تلورید یک وسیله نقلیه ورزشی بوده که توسط کیا موتور ساخته شده است. در ابتدا به عنوان یک خودروی مفهومی در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، این خودرو در بهار سال ۲۰۱۹ به عنوان مدل ۲۰۲۰ معرفی شد. این خودرو به نام شهر تلورید، کلرادو نامگذاری شده است. در سال ۲۰۲۰، تلوراید مفتخر شد که تبدیل به خودروی جهانی سال ۲۰۲۰ شود.

خودرو کیا

تلوراید با آنچه شما برای ماجرا‌های زندگی لازم دارید بسته بندی شده است. عملکرد قدرتمند، ویژگی استثنایی و فناوری به امضاء کیا از ویژگی این خودرو خارق العاده است. این خودرو که دارای پوششی جذاب و چرخ‌های سیاه منحصر به فرد ۲۰ اینچی است در بسته بندی Nightfall Edition استاندارد عرضه خواهد شد.

نسخه‌های چهار چرخ محرک Kia Telluride EX ۲۰۲۱ (۴۰.۵۶۰ دلار) و SX (۴۵.۲۶۰ دلار) هزینه دارند که در نهایت می‌توان آن‌ها را با بسته بندی Nightfall Edition و با قیمت ۱۲۹۵ دلار دریافت کرد.

   

انتخاب یک SUV کیا همیشه یک تصمیم درست است
گذشته از اندازه و فضای کلی، کیا تلورید ۲۰۲۱ تقاضای زیادی برای عرضه خریداران دارد. این مدل خودرو از قدرت باورنکردنی برخوردار است که در جاده اطمینان زیادی از رانندگی می‌دهد. ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۱ اسب بخار نیرو دارد. موتور‌هایی که در داخل این SUV کیا قرار دارند، وظیفه این خروجی نیرو را بر عهده دارند.

کیا تلورید دارای موتور استاندارد قدرتمندی در زیر کاپوت خود (موتور ۳.۸ لیتری V. ۶) است و این موتور را می‌توان در هر یک از اعضای خط تلورید یافت. در داخل کابین یک سیستم ۸ اینچی لمسی با صفحه لمسی با اپل CarPlay و Android Auto وجود دارد.

   

خریداران می‌توانند با استفاده از یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی در تلورید، سیستم‌های سرگرمی داشته باشند. این خودروی شاسی بلند Kia با ضخامت ۶۸.۹ اینچ، ۷۸.۳ اینچ عرض، ۱۹۶.۹ اینچ طول، و تا ۸۷ فوت مکعب فضای باری را در صندوق عقب خود ارائه می‌دهد.      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودرو کیا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد

پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P ۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه‌های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، موتور ME ۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، رینگ آلومینیومی R ۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

دیگر خبرها

  • یادی از شورلت کامارو توربو Z سال 1981، آخرین و کمیاب‌ترین کامارو ینکو (+عکس)
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • (تصاویر) این خودروی چینی به جنگ تسلا می‌رود