Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ایتالیایی معتقد است باشگاه زنیت روسیه نیازی به فروش مهاجم ایرانی‌اش ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Calciomercato ایتالیا، باشگاه‌های میلان و ناپولی با باز شدن پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی برای جذب سردار آزمون رقابت خواهند کرد. باشگاه روسی برای فروش بازیکن توانمند ایرانی‌اش 30 میلیون یورو می‌ خواهد و هیچ تصمیمی برای کاهش این قیمت ندارد، چون  برای آنها فروش سردار آزمون ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه ایتالیایی سپس نظر چند هوادار ناپولی درباره جذب سردار آزمون با قیمت درخواستی زنیت را منتشر کرد که در زیر می‌خوانید:

جیان پائولو رونچی: این قیمت بدین خاطر است که بازیکن شخصاً می‌خواهد در زنیت بماند.

بلک آندرد: خوشبختانه زنیت پول زیادی برای فروش سردار آزمون می‌‌خواهد. در غیر این صورت خرید این بازیکن ریسک بزرگی است. اگر 30 میلیون یورو برای سردار آزمون بدهیم دیگر پولی برای کسی نمی‌ماند.

جفری هوگنبون: حاضرم 30 میلیون روبل برای خرید بازیکن پرداخت کنم!

مدافع لیورپول در آستانه همبازی‌ شدن با سردار آزمون

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون بیشتر بخوانید... مشخص شدن قیمت درخواستی زنیت برای فروش سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون فروش سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گیمارش در ترکیب نیوکاسل در این فصل باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستر سیتی و آرسنال به او جلب شود و گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم آماده مذاکره برای فروش او هستند.

پیش از این انتظار می‌رفت که این بازیکن به حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و به یکی از دو باشگاه سیتی آرسنال ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه بزرگ رقیبی جدی و قدرتمند برای جذب او خواهند داشت.

تاک اسپورت خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات با نمایندگان این ستاره برزیلی را در طول چند روز اخیر آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با او به توافق برسد.

منابع نزدیک به بیمارش تاکید دارند که او علاقه بسیار زیادی به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل آینده دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که جدایی‌اش از نیوکاسل در تابستان پیش رو قطعی باشد و این باشگاه آماده است تا با دریافت پیشنهاد به مبلغ مد نظرش با جدایی و موافقت کند اما حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)