Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد بندرعباس قهرمان لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، لیگ‌های مختلف ووشو در 2 بخش زنان و مردان تا پایان مرحله گروهی برگزار شده بود که شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی مسابقات شد.

با توجه به اینکه اجازه برگزاری مسابقات ووشو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و ویروس کرونا نیز هر روز شرایط سخت‌تری را به وجود می‌آورد، مسؤولان فدراسیون ووشو با برگزاری نشستی با نمایندگان تیم‌ها، تکلیف لیگ‌ها را مشخص کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، علی صدیقی سرپرست دبیری، مهدی خانی سرپرست کمیته مسابقات و همچنین نمایندگان تیم‌ها برگزار شد.

با توجه به اینکه تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تأکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد تا تیم‌هایی که به‌عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کرده و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز، مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.

این تصمیم جمعی مورد موافقت نمایندگان تمامی تیم‌ها قرار گرفت و هیچ‌گونه مخالفتی با آن نشد و در نهایت صورت‌جلسه به امضای حاضرین رسید.

تمامی لیگ‌های ووشو در فصل جاری در دو گروه برگزار شد و از هر گروه، 2 تیم راهی نیمه‌نهایی شده بودند.

تعین تکلیف لیگ اقدام هوشمندانه‌ای بود

علیرضا بهرمن سرمربی بخش تالو تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از مسؤولان فدراسیون تشکر می‌کنم چراکه بهترین تصمیم در این باره گرفته شد. خوشحالم صدیقی در اولین اقدام خود به‌عنوان رئیس فدراسیون، تعین تکلیف لیگ را در دستور کار قرار داد. اقدام هوشمندانه‌ای بود.

وی افزود: اگر لیگ ادامه می‌یافت، مقتدرانه و بدون چون و چرا باز هم قهرمان می‌شدیم چراکه همگان دیدند چگونه قهرمان فصل قبل دو بار در برابر دانشگاه آزاد زانو زد.

سرمربی بخش تالو تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس تصریح کرد: شاکله تیم را حفظ می‌کنیم و تنها شاید یکی دو بازیکن از ما جدا شوند و به همین تعداد بازیکن جدید و تازه نفس‌تر به ما اضافه خواهند شد.

بهرمن در ادامه گفت: کادر فنی بسیار قدرتمندی را در اختیار داشتیم، کیوان شیرآقایی(سرمربی ساندا)، علی دهقان(مربی ساندا) و حسام تشنیزی(مربی تالو) همگی روزی عضو تیم ملی بودند و تمامی این کادر دارای عناوین جهانی ووشو هستند البته اکنون شیرآقایی و دهقان مربی تیم ملی در بخش ساندا هستند. با این کادر خوب به‌راحتی می‌توان قهرمان شد.

وی در پایان گفت: این عنوان ارزشمند را به مردم شریف هرمزگان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد تقدیم می‌کنم.

به گزارش فارس، در تصمیم‌گیری نهایی اعضای فدراسیون ووشو در خصوص لیگ برتر مردان، پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی به‌عنوان قهرمان مشترک معرفی شدند و نائب‌قهرمانی مشترک نیز به پاس ناجا و باشگاه مقاومت رسید.

باشگاه خانه تلاش دیگر نماینده هرمزگان که در لیگ جوانان حضور داشت به‌همراه هیأت ووشو تهران دوم مشرک شد.

اننهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس ووشو وزارت ورزش دانشگاه آزاد لیگ برتر دانشگاه آزاد بندرعباس تکلیف لیگ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.
در این نشست‌ که پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:
کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
۱-کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
۳-مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۴-فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
۵-تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۶-الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
۱-سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
۲-هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
۳-زهرا نبی زاده (نماینده حاضر در مجمع)
۴-زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
۱-شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
۲-الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی قرار است اواخر خرداد برگزار شود، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد