Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه همخوانی آل یاسین ورامین گفت: مشکل سامانه ثبت نام مسابقات تواشیح و همخوانی سازمان اوقاف کشور، لطمه جدی به برخی گروه ها وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حسین نجفی سرپرست گروه همخوانی آل یاسین ورامین، طی گفتگویی با خبرنگاران گفت: گروه همخوانی آل یاسین ورامین و بسیاری از گروه های مطرح همخوانی کشور، به دلیل نقص فاحش سامانه ثبت نام مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه، موفق به ثبت نام در این رقابتها نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در روند ثبت نام اینترنتی مسابقات، گزینه استان تهران انتخاب و سپس گزینه شهرستان ورامین انتخاب می شد. ولی گزینه تواشیح و همخوانی برای شهرستان ورامین و برخی شهرستان ها فعال نبود.


نجفی ادامه داد: این موضوع تا قبل از پایان مهلت ثبت نام مسابقات، به مسئولان اوقاف استان تهران و حتی اوقاف کشور منتقل و قول مساعد جهت اصلاح سامانه داده شد که متاسفانه این اصلاح تا آخرین روز مهلت ثبت نام ، اتفاق نیفتاد.


وی تاکید کرد: متاسفانه با پافشاری مسئولان مسابقات مبنی بر عدم تمدید مهلت ثبت نام مسابقات، زحمات یکساله گروه های محروم از این مسابقات، هدر رفت و تاحدودی انگیزه های علاقمندان حوزه تواشیح و همخوانی تضعیف شد.


نجفی تصریح کرد: امیدواریم در سال های آینده، چنین مسائلی پیش نیامده و مراحل ثبت نام اینترنتی مسابقات اوقاف برای تمام نقاط کشور از جمله شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک نیز فراهم شود.


وی بیان داشت: البته هدف از حضور در این رقابت ها، نشر فرهنگ تواشیح و همخوانی در جامعه بوده و چنین اتفاقاتی، خللی در فعالیتهای گروه های هنری آتش به اختیار وارد نخواهد کرد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات تواشیح نقص فنی تواشیح و همخوانی ثبت نام مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدیان راهی فینال شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • عیدیان راهی فینال شد
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • تصاویری از همخوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب | ویدئو
  • ببینید | تصاویری از همخوانی کارگران در دیدار با رهبر انقلاب
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور