Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شیوع کرونا که از ۳ هفته قبل در فارس تشدید شده است، همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و آمارهای فزاینده ابتلا و مرگ به علت این بیماری، جدی‌ترین هشدارها را به دنبال داشته است.

از هفته گذشته تاکنون حداقل در ۴ شهرستان فارس وضعیت قرمز اعلام و کل فعالیت‌ها ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اقدامات محدودکننده‌ای نیز در حوزه حمل و نقل عمومی، رستوران‌ها، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز تجمع، تالارهای پذیرایی و... در حال اجراست. علی‌رغم قرار داشتن فارس در وضعیت هشدار، همچنان اماکن گردشگری همچون حافظیه، سعدیه، باغ ارم و... در شیراز پذیرای گردشگران هستند.

اجباری شدن استفاده از ماسک هنگام حضور در اداره‌ها و معابر و مکان‌های عمومی، اجبار کارکنان کل موسسه‌ها، اداره‌ها و سازمان‌ها به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی به خصوص شست‌وشوی دست‌ها به صورت مرتب و اجرای کمپین‌های مختلف برای تشویق مردم به استفاده از ماسک، بخشی از اقدامات اجرایی شده با هدف کنترل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در شیراز بوده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای پاسخگویی مناسب به بیماران مبتلا به کووید۱۹ که نیاز به بستری دارند، در تلاش برای افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی هستند.

کد خبر 530711 برچسب‌ها مرگ استان‌ فارس كرونا در ايران بیماری - ویروس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرگ استان فارس كرونا در ايران بیماری ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز