Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:11:35 GMT

نخستین دستگاه رادیوتراپی قزوین در حال نصب است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۱۵۸۷

نخستین دستگاه رادیوتراپی قزوین در حال نصب است

دکتر عبدالله کشاورز روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: این دستگاه که از آخرین مدل‌های موجود در بازار است در گذشته خریداری شده به عنوان نخستین دستگاه رادیوتراپی در سطح استان قزوین به کارگیری خواهد شد. 

وی تاکید کرد: در صورت خریداری دستگاه‌های مکمل این شتاب دهنده که در حال انجام است و دریافت مجوزهای لازم از سوی سازمان انرژی اتمی، کار پذیرش بیماران در سطح استان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دستگاه از نوع پیشرفته موجود در بازار است، علاوه بر ارایه خدمات کامل به بیماران سرطانی استان، قادر به پذیرش بیماران سایر استان‌های همجوار نیز خواهیم بود.

مدیر درمان معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: یکی از دستگاه های مکمل شتاب دهنده خطی، دستگاه دوزیمتر است که در زمینه فیزیک سلامت و حفاظت پرتویی کاربرد دارد که کار خریداری آن نیز در حال انجام می‌باشد.

برچسب‌ها سازمان انرژی اتمی ایران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین استان قزوین سرطان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی ایران استان قزوین سرطان سازمان انرژی اتمی ایران استان قزوین سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد

دکتر اولادی رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

او افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر ادامه داد: هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد