Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار هرمزگان از بهره‌برداری پروژه‌های بزرگ صنعت آب و برق در هرمزگان با ۲۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با ریاست محترم جمهوری، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دکتر فریدون همتی در ابن رابطه اظهار داشت: مراسم افتتاح این طرح‌ها روز پنجشنبه 26 تیر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم بهداشتی در استان راه‌اندازی می‌شوداستاندار هرمزگان: خودکفایی در تولید بنزین اقدام بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی استپایان ضرب‌الاجل استاندار هرمزگان برای افتتاح میدان میوه و تره‌بار جدید بندرعباس/ بازهم خبری از افتتاح نشد‌

وی ادامه داد: واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم، افزایش توان واحد بخار نیروگاه بندرعباس، 11 طرح انتقال برق و هفت طرح توزیع برق، پروژه‌های حوزه صنعت برق در هرمزگان هستند که افتتاح خواهند شد.

استاندار هرمزگان افزود: فاز دوم آب شیرین کن بندرعباس، طرح تامین و انتقال آب به شبکه گلخانه شمیل و بخشی از شبکه دشت میناب و بهره‌برداری از شبکه 500 هکتاری گلخانه شمیل، طرح تامین و انتقال آب به شهرک صنعتی میناب و فاز اول طرح آبرسانی به شهرستان بشاگرد، پروژه‌های حوزه آب در هرمزگان هستند که به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: بهره‌برداری از پروژه آب انتقال به شبکه گلخانه‌ای موجب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم پنج هزار نفر و رونق اقتصادی و بهبود شرایط اجتماعی منطقه خواهد شد.

همتی افزود: همچنین مدیریت بهینه منابع آب و خاک دشت میناب و شمیل، کاهش تعارضات اجتماعی ناشی از کمبود آب ؛ جلوگیری از افت سطح آبخوان، حفظ کیفیت منابع آب زیرزمینی و فرونشست زمین از دیگر اهداف این طرح است.

وی گفت: طرح قابل افتتاح در بشاگرد نیز منجر به تامین آب شهر سردشت و 8 روستا خواهد شد و از پروژه‌های بزرگ در این دولت است در میناب نیز آب مصرفی شهرک صنعتی تیرور از خط اول انتقال آب میناب تامین می‌شود.

همتی تصریح کرد: در مجموع برای اجرای این طرح‌ها 2700 میلیارد تومان اعتبار هزینه و سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به پروژه مهم تامین آب با ظرفیت 20 هزارمتر مکعب اشاره کرد و گفت: تامین آب شهرستان بندرعباس 90 هزار نفر را در شهرستان های خمیر بندرعباس زیرپوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... از گوشه و کنار هرمزگان| برداشت گندم در سال زراعی جاری تمام شد؛ خرما درحال برداشت است از گوشه و کنار هرمزگان| ۳۲۵ مددجوی هرمزگانی از آموزش‌های فنی و مهارتی بهره‌مند شدند گزارش میدانی تسنیم| وضعیت بحرانی کرونا در استان هرمزگان / تخت‌های بیمارستان‌ها پر و ICU جایی برای بیماران بدحال ندارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی در بررسی طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم گفت: این طرح به طول ۹.۷ کیلومتر با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.

وی افزود: از مجموع عملیات این طرح ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر فولادی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست ساخت است و براساس برنامه باید تا تیر امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در اجرای طرح یاد شده تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرای آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی گفت: تکمیل این طرح در ارتقای سطح کمی و کیفی آب شرب روستا‌های شهرستان دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد، در همین راستا تلاش می‌شود این طرح آبرسانی در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی بیان کرد: امید می‌رود با اجرای این طرح آبرسانی در کنار نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی، شاهد تقویت پایداری آب شرب در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی