Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرگل صحاف روز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی ساختمان توانبخشی و حرفه آموزی دختران بالای ۱۴ سال هشترود افزود:  سال گذشته نیز ۵۸۱ واحد مسکن مددجویی با صرف ۳۱۸ میلیارد ریال اعتبار به افراد تحت پوشش تحویل شد.

وی اظهار کرد: تامین مسکن مددجویان در قالب تفاهم نامه های پنج جانبه خانوار دو معلول شهری با سرانه ۶۰۰ میلیون ریال، سه جانبه خانوار دو معلول روستایی با سرانه ۳۶۰ میلیون ریال، بسیج سازندگی، خرید واحدهای مسکن مهر و تعاونی، احداث واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی و خرید مسکن از اشخاص حقیقی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صحاف همچنین از احداث مسکن با مشارکت ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیا و نیز مسکن ایتام با مشارکت سازمان برنامه و بودجه برای تحقق هدف ۸۵۰ واحد مسکونی در استان خبر داد.

وی به آمار افراد تحت پوشش این اداره در استان نیز اشاره کرد وگفت: ۴۱ هزار و ۷۲۷ نفر دارای پروند اجتماعی، تعداد کل افراد مستمری بگیر ۷۵ هزار و ۷۰۹ نفر و  ۷۶ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند.
صحاف گفت: همچنین در سال گذشته  بیش از ۶۲ هزار مورد برنامه غربالگری شنوایی، بیش از هشت هزار مشاوره  ژنتیک و بالغ بر ۱۵۸ هزار مورد مشاوره در مورد پیشگیری از اعتیاد،  افسردگی،  کودک همسری،  نشاط و شادابی اجتماعی، سواد رسانه ای،  نزاع دسته جمعی،  خودکشی و ازدواج انجام شده است.

فرماندار هشترود نیز خواستار احداث مدرسه استثنایی برای کودکان معلول جسمی شد و گفت: نبود این مدرسه در هشترود باعث شده کودکان معلول نتوانند ادامه تحصیل بدهند.
امین امینیان افزود: زمین این مدرسه توسط خیرین مهیا شده و از خیرین مدرسه ساز درخواست می شود نسبت به ساخت این مدرسه اقدام کنند.
ساختمان توانبخشی و حرفه آموزی دختران بالای ۱۴ سال هشترود در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر ساخته می شود.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی سازمان بهزیستی کشور هشترود آذربایجان شرقی سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم

تین نیوز

آزاد راه مراغه- هشترود یکی از مهمترین پروژه های جاده ای آذربایجان شرقی است که شمارش معکوس برای اتمام آن به صدا درآمده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه مراغه - هشترود باید در روز مقرر افتتاح شود.

 

حجم ویدیو: 36.44M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی