Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:50:54 GMT

هشدار درباره پیام‌های متناقض کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۰۳۸

هشدار درباره پیام‌های متناقض کرونایی

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت گفت پیام‌های متناقض رهبران کشور‌ها درباره کرونا، مردم را گمراه کرده و موجب ناکامی در مبارزه با این ویروس شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تدروس آدهانوم گفت: اوج گرفتن دوباره آمار‌ها نشان می‌دهد کشور‌های بسیاری در جهت غلط مبارزه با کرونا قرار دارند و اگر اقدامات جدی نکنند وضع همه‌گیری کرونا بدتر و بدتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدهانوم افزود: در حالی که این ویروس همچنان دشمن شماره یک مردم است، اما اقدامات بسیاری از دولت‌ها و مردم جهان به گونه‌ای است که گویی این موضوع را درک نکرده اند.

دبیر کل سازمان بهداشت جهانی بر فاصله گیری فیزیکی، شستن دست و زدن ماسک تاکید کرد و گفت: باید بپذیریم بازگشت به وضع عادی به این زودی‌ها روی نخواهد داد.

مدیراجرایی موارد اضطراری سازمان جهانی بهداشت هم گفت: در این شرایط باید یاد بگیریم چه طور با این ویروس زندگی کنیم.

دکتر مایک رایان گفت: این انتظار که طی چند ماه آینده واکسنی بتواند این ویروس را ریشه کن کند و شرایط به حالت عادی بر گردد انتظاری غیرواقعی است.

این مقام سازمان جهانی بهداشت درباره شایعات ایمن شدن بدن بعد از ابتلا نیز هشدار داد و گفت هنوز معلوم نیست ابتلا به کرونا و بهبودی پس از آن به ایمنی در برابر آن ختم می‌شود و اگر هم چنین اتفاقی افتاد، این ایمنی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سازمان جهانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح

یک رسانه عبری‌زبان گزارش داد که عربستان درباره هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به رفح به این رژیم هشدار داده و اعلام کرده هرگونه حمله زمینی به رفح، مانع عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک منبع آگاه در دربار پادشاهی عربستان سعودی به این شبکه اعلام کرده ریاض نسبت به انجام هرگونه عملیات نظامی رژیم اشغالگر در رفح به تل‌آویو هشدار داده است.

این منبع آگاه همچنین مدعی شد که ریاض به تل‌آویو اعلام کرده که هرگونه حمله نظامی به رفح، باعث دور شدن عادی‌سازی روابط با عربستان می‌شود.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد ریاض از طریق آمریکایی‌ها پیامی به تل‌آویو ارسال و تاکید کرده است که هرگونه عملیات نظامی در رفح «اشتباه بزرگی» تلقی شده و قرارداد عادی‌سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو را دور می‌کند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی به نقل از این منبع سعودی که نخواست نامش فاش شود، گزارش داد در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح که ریاض را از توافق دور می‌کند، «عربستان به چشم کشور خائن دیده خواهد شد.»

این منبع تاکید کرد که در صورت عدم تشکیل کشور فلسطین، عربستان نمی‌تواند روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کند و ریاض نمی‌خواهد جایگاهی را که نزد کشورهای اسلامی دارد، از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد