Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بازارچه مرزی پسابندر پس از پیگیری‌های متعدد روز دوشنبه مورد تصویب کمیسیون اقتصادی هیئت دولت قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمد‌علی موهبتی در نشست با مجمع امنای بنیاد همدلان آینده‌نگر سیستان و بلوچستان «هاسب», اظهار داشت: بازارچه مرزی پسابندر روز دوشنبه توسط کمیسیون اقتصادی هیئت دولت تصویب شد که ظرفیت بسیار مهم و ارزشمندی برای توسعه استان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود مطالعات طرح توسعه محور شرق در دو مرحله هیچگاه بودجه‌های ملی برای این طرح تخصیص نیافته بود اما امروز تحولات ارزشمندی در استان رقم خورده است.

نماینده‌عالی دولت در سیستان و بلوچستان افزود: تلاش ما این است که زمان اجرای پروژه‌های جدید را کوتاه تر کنیم و اولویت ها را بر اساس زودبازده بودن و به ثمر رسیدن در زمان کوتاه تر تعریف کنیم تا اثرات آنها در زندگی مردم ملموس باشد.

احمدعلی موهبتی افزود: سیستان و بلوچستان بیش از 11.5 درصد مساحت و حدود 20 درصد مرزهای کشور را دارد ولی هرگز سهم اعتباراتش از بودجه کشور متناسب با واقعیت‌های آن نبوده است، از طرفی به دلیل نبود پیمانکاران توانمند در استان، عملاً درآمدها در استان سرمایه‌گذاری نمی‌شود و گردش پولی صورت نمی‌گیرد.

وی از خیرین اصفهانی که برای توسعه بخش بنت، گام مهمی مانند هم پیوندی این شهر با شهر اصفهان، برداشته‌اند، قدردانی کرد و گفت: باید در کمیته‌هایی که در هاسب شکل گرفته، تقسیم کار جدی حسب نیاز منطقه‌ای یا موضوعی، صورت بگیرد و فعال شوند تا هاسب اثرگذاری و نقش آفرینی مهم و پایدار داشته باشد.

وی همچنین از خدمات خانم «گیتی نژاد» در حوزه مدرسه‌سازی و رفع محرومیت‌های فیزیکی، قدردانی کرد و نقش فرهنگ‌سازی ایشان را ارزشمند و‌مهم عنوان کرد.

درخواست استاندار سیستان و بلوچستان از وزیر راه ‌برای توسعه زیرساخت‌های هواشناسی ‌موج جدید بارش‌های مونسون در راه سیستان و بلوچستانمرحله دوم مبارزه با ملخ صحرایی در سیستان و بلوچستان به پایان رسید

موهبتی ایجاد باور در مردم و‌جلب مشارکت آنان را، مهم تر و موثرتر از خدمات فیزیکی دانست و افزود: بدون فرهنگ سازی، کار ژرف و پایدار، صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: به نوبه خود از همه شما که حسب وظیفه الهی و انسانی به کمک مردم استان همت کرده اید تشکر می کنم و امیدوارم روز به روز بر تعداد خیرین و جمع هاسب افزوده شود.

انتهای پیام/393/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استان سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... درخواست استاندار سیستان و بلوچستان از وزیر راه ‌برای توسعه زیرساخت‌های هواشناسی ‌ موج جدید بارش‌های مونسون در راه سیستان و بلوچستان مشمولان وام کرونا در سیستان و بلوچستان از طریق سامانه «کارا» نام‌نویسی کنند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان برای توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه

  عطاء اله اکبری در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این اداره کل از مجموع ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سالجاری بیش از ۷۰ کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.

وی  افزود: سال گذشته حدود ۷۵ کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره کل از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان را به پایان برسانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی بویژه بزرگراه هستیم.

وی با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان