Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازدهمین وبینار اتحادیه جهانی(UWW) با موضوع کشتی منفی و خطاهای کشتی گیر مدافع و مهاجم در کشتی آزاد و فرنگی و اعمال قانون و جرایم خاص در حین مسابقات برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشتی کشور در مورد این وبینار گفت: این کنفرانس اینترنتی با تدریس آتتونیو سیلوستری رئیس کمیسیون داوران  اتحادیه جهانی کشتی از کشور آلمان و داوور پتانجک از کشور کرواسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در این وبینار، تاکید بر رعایت شیوه نامه رفتاری توسط کشتی گیران در حین و پایان مسابقات بود.

کندن دوبنده، دست ندادن با داور، مربی و حریف، در کنار داور قرار نگرفتن جهت اعلام برنده، جنجال کردن و نقض مقررات با دریافت کارت زرد و قرمز  توسط داور و دیسکالیفه از دور مسابقات از جمله نکات مورد تاکید در این وبینار بود.

در این وبینار بیشترین شرکت کنندگان از کشور های آسیایی و اروپایی بودند، حضور مربیان و کشتی گیرانی از سراسر دنیا در این وبینار قابل توجه بود، در پایان در یک تایم پرسش و پاسخ به سوالات مطرح شده توسط شرکت کنندگان پاسخ و با نمایش دادن ۱۰ فیلم بصورت تستی از خطاهای کشتی گیران به نمایش گذاشته شد و شرکت کنندگان نیز در این آموزن سئوالات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی