Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هادی عسگری از ساخت ۵۲۰۰ واحد مسکونی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن ویژه جانبازان بالای ۲۵ درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: تسهیلات مسکن ویژه جانبازان به همسران و فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از این افراد اولویت نخست شامل افرادی است که تاکنون از بنیاد شهید تسهیلات زمین و مسکن دریافت نکرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در اولویت دوم افرادی قرار دارند که در سنوات گذشته تسهیلات اخذ کرده‌اند اما زمین و مسکنی دریافت نکرده‌اند.

این مسئول بیان داشت: لیست افراد واجد شرایط از سامانه جامع ایثارگران استخراج و نسبت به فراخوان آنها اقدام شده است.

حجت الاسلام عسگری گفت: قرار است ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران استان کرمانشاه ساخته شود که این ۲۵ درصد سهمیه کل کشور خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد کرد: افرادی که در اولویت نخست قرار دارند باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی به اداره بنیاد شهید شهرستان خود ارائه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از خدمات ماندگار و ارزشمند این نهاد تأمین سرپناه مناسب برای مددجویان تحت حمایت است، عنوان کرد: مددجویان روستایی که فاقد مسکن مناسب هستند می‌توانند از خدمات این نهاد برای ساخت مسکن استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس بخشنامه امسال، این نهاد به تمام مددجویان روستایی متقاضی ساخت مسکن ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت خواهد کرد.

طوسی تصریح کرد: همچنین این مددجویان با معرفی به بنیاد مسکن می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با باز پرداخت ۲۰ ساله بهره مند شوند.

وی ادامه داد: خانوارهای تحت حمایت ۲ نفره به بالا که ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هستند می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: سال گذشته ۷۳۸ واحد مسکن روستایی برای مددجویان استان کردستان ساخته و تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد و بنیاد مسکن امسال نیز در مرحله نخست ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی برای مددجویان روستایی ساخته خواهد شد.

کد خبر 6099448

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است