Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره HSE شرکت پتروشیمی کارون از انتخاب واحد HSE این مجتمع به عنوان واحد نمونه در سال ۹۸ خبر داد و گفت کاهش حوادث کارگاهی به میزان ۴۵ درصد و اقدامات انجام‌شده در خصوص تولید بیش از ۶ میلیون لیتر آب‌ژاول در زمان پاندمی کرونا از دلایل این انتخاب اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بندر امام خمینی است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، مهندس امیرحسن فرجادنیا، با بیان اینکه اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی بندر امام خمینی استان خوزستان به‌عنوان نهاد نظارتی بر مجتمع‌های پتروشیمی و کارگاه‌های تولیدی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر شناخته می‌شود گفت: واحدهای HSE شرکت‌های حاضر در منطقه به‌صورت ماهانه و سالانه موظف به ارائه گزارش تفصیلی خود درزمینه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست به این اداره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه بازدیدهای مکرر بازرسان اداره کار بندر امام خمینی و بررسی گزارش‌های سال 1398 شرکت پتروشیمی کارون از سوی این اداره دارای پیشرفت خوبی بود، ادامه داد: شرکت پتروشیمی کارون به‌عنوان واحد نمونه سال ۱۳۹۸ برگزیده و در این خصوص از سوی این اداره در بندر امام خمینی تقدیرنامه‌ای در زمینه HSE دریافت کرد.
فرجادنیا بابیان اینکه مهندس رضا دهقانی به عنوان نماینده این اداره در مجتمع پتروشیمی کارون حضور یافت و از واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها بازدید کرد، در ادامه اظهار داشت: به گفته مهندس رضا دهقانی و بر اساس بازدیدهای مستمر انجام‌شده و گزارش‌های مرتبط، شرکت پتروشیمی کارون با ایجاد محیط کار ایمن، کاهش حوادث کارگاهی به میزان ۴۵ درصد در سال ۱۳۹۸، اقدامات انجام‌شده در خصوص تولید بیش از ۶ میلیون لیتر آب‌ژاول موردنیاز منطقه و کشور در شرایط بحران به‌طور داوطلبانه و با رعایت کلیه الزامات HSE و پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ سلامت کارکنان در محل کار و همچنین تعهد به وظایف خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و توزیع آب‌ژاول به اقصی نقاط کشور به‌خصوص مناطق محروم و محل سکونت اقشار آسیب‌پذیر، به‌عنوان شرکت نمونه برگزیده‌ شده است.
رئیس اداره HSE شرکت پتروشیمی کارون در پایان گفت: به‌این‌ترتیب جهت قدردانی از اقدامات انجام‌شده در این مجتمع، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بندر امام خمینی استان خوزستان با اهدا لوح تقدیر از مدیرعامل، کارکنان و خصوصا همکاران واحد HSE شرکت پتروشیمی کارون تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی کارون بندر امام خمینی اداره کار انجام شده HSE شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • نمونه برداری از طلافروشی‌های استان تهران برای شناسایی مصنوعات با عیار پایین
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی