Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از 9 سال پیگیری، بالاخره امروز کلنگ‌ احداث پروژه 94 هکتاری مسکن کارکنان هوانیروز با حضور استاندار کرمانشاه و فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب کشور و فرمانده کل هوانیروز در محل این پروژه به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم کلنگ‌زنی شهرک بیستون هوانیروز کرمانشاه با حضور استاندار کرمانشاه،  امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، امیر آریانفر فرماندهی قرارگاه منطقه غرب نزاجا و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: پرسنل هوانیروز همواره در بحران‌ها و مشکلات یار و یاور مردم بوده‌اند و بسیار مهم است که به مساله معیشت این عزیزان توجه خاصی شود.

فرمانده هوانیروز ارتش نیز در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به مساله معیشت و مسکن نیروهای ارتش مورد توجه مقام معظم رهبری و فرمانده‌هان ارتش بوده است  و امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه زمینه آرامش و آسایش را برای کارکنان فراهم کند.

یوسف قربانی یادآور شد: با بهره‌برداری از  این پروژه امیدواریم یک کار جهاری در بخش مسکن کارکنان ایجاد شده و این پروژه که از سال 90 آغاز شده در اختیار مردم قرار بگیرد.

مدیر پروژه در خصوص این پروژه نیز، گفت: این پروژه از سال 90 آغاز شده است و مساحت آن 94 هکتار است و 12 ماه دیگر در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مصطفی کشاورز یادآور شد: هنوز تعداد دقیق کل این واحدها مشخص نیست و با تکمیل زیرساخت‌های این پروژه در 6 ماه آینده تعداد دقیق آن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مسکن هوانیروز مراسم کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن