Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته انضباطی گفت: باشگاه های معترض می توانند اعتراض خود را به کمیته استیناف ارسال کنند تا بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابوالفضل حسن زاده محمدی، رئیس کمیته انضباطی درباره تکرار دیدار تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال تایید کرد که تست کرونای بازیکنان فولاد و چند نفر از کادر فنی این تیم مثبت بوده و پس از بررسی متوجه شدیم که دلایل مطروحه دقیق بوده و همین امر باعث شد تا اعضای کمیته انضباطی به این نتیجه برسند که بازی تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص حکم تکرار دیدار تیمهای پارس جنوبی جم و استقلال گفت: تاکنون هیچ اعتراضی از سوی باشگاه جم به دست ما نرسیده است. فقط فرمانداری جم اعلام کرده که مبلغ 81 میلیون تومان خسارت عدم برگزاری این دیدار را متحول شده است که در صورت برگزاری مجدد بازی، باید بررسی و اگر خسارتی متوجه ایشان شده باشد، تصمیم گیری می شود. همانطور که می دانید 9 بازیکن تیم استقلال تست کرونایشان مثبت بوده و دو نفر از کادر فنی این تیم نیز از لیست خارج شده اند. ما طبق مقررات انضباطی حکم بر تکرار بازی را اعلام کردیم.

حسن زاده تصریح کرد: بر اساس آرا کمیته انضباطی،باشگاه های پارس جنوبی جم و نساجی مازندران اگر اعتراضی بر حکم دارند می توانند در کمیته استیناف اعتراضشان را مطرح کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن زاده خبرگزاری فارس فارس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران