Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: فعالیت‌های اداری مدارس، سنجش سلامت نوآموزان و ارئه هدایت تحصیلی دانش آموزان مطابق پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: فعالیت‌های اداری مدارس، سنجش سلامت نوآموزان و ارئه هدایت تحصیلی دانش آموزان مطابق پروتکل‌های بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهد و تعطیلی که ستادملی مبارزه با کرونا دیروز اعلام کرد تنها شامل کلاس‌های فوق برنامه دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثقفی تصریح کرد: ذکر این نکته ضروری است که این فعالیت‌ها در زمره فعالیت‌های آموزشی قرار ندارند و شامل فعالیت‌های اداری مدارس می‌شوند، در نتیجه مشمول این تعطیلی نخواهند شد و مدارس به فعالیت خودشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهند داد.

سخنگوی در پایان اعلام کرد: البته آزمون سمپاد هم با توجه به کشوری بودن این آزمون در جمعه این هفته برگزار می‌شود که توضیحات کاملی در این خصوص داده شده است، اما تاکید می‌کنم که تغییری در زمان برگزاری آزمون سمپاد ایجاد نخواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس مدارس تهران سنجش سلامت ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر