Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:25:32 GMT

سینما‌های کالیفرنیا دوباره بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۲۷۶۸

سینما‌های کالیفرنیا دوباره بسته شد

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، گوین نیوسام با استناد به بالا رفتن میزان مبتلایان به ویروس کرونا دستور داده است همه سینما‌ها و کافه‌ها در کالیفرنیا بلافاصله تعطیل شوند.

این دستور العمل که روز دوشنبه اعلام شد، شامل رستوران ها، کارخانه ها، مکان‌های سرگرمی خانوادگی، باغ وحش هاو موزه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوسام پیش از این اعلام کرده بود که تعطیلی ۳ هفته‌ای برای رستوران‌ها و سینما‌ها در لس آنجلس و دیگر شهرستان‌ها در آینده وجود خواهد داشت.

از میانه ماه مارس تقریبا تمامی سینما‌های سربسته کالیفرنیا بسته شده اند. نیوسام در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز دوشنبه اعلام کرد که میزان بستری شدن در بیمارستان ۲۸ درصد و میزان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه حدود ۲۰ درصد در ۱۴ روز اخیر در کالیفرنیا افزایش داشته است.

وی گفت: این ویروس به این زودی‌ها از بین نمی‌رود. اگر ما هنوز به این موضوعات متصل می‌شویم که با گرما این ویروس از بین می‌رود و یا در تابستان آخرین روز‌های خود را سپری می‌کند، این ویروس تا کنون چنین چیزی نشان نداده. وظیفه همه ماست که تشخیص دهیم کووید ۱۹ به این زودی‌ها تا زمانی که واکسن یا درمانی موثر وجود نداشته باشد باقی خواهد ماند.

طبق آمار ۲۸ مورد از ۵۱۸ سینمای ایالت کالیفرنیا که ۱۵ مورد از آن به صورت سینما ماشین هستند در حال حاضر باز هستند.

شهردار لس آنجلس، اریک گارستی در کنفرانس مطبوعاتی خود با اشاره به ۲۵۹۳ مورد جدید در ایالت که ۹۶۴ مورد آن به لس آنجلس مربوط می‌شود حمایت جدی خود را برای به تعویق انداختن بازگشایی‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی سینما ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی

به‌نظر می‌رسد که همه جنجال‌های ناشی از اتهام ساخت ویروس کرونا توسط چین، برای دولت و دانشمندان این کشور کافی نبوده است؛ چرا که اخیرا در گزارشی از روزنامه بریتانیایی دیلی میل فاش شده که گروهی از دانشمندان چینی با دور زدن قوانین ایمنی، سویه‌ای جهش یافته از ابولا را در آزمایشگاه تولید کرده‌اند که به‌مراتب مرگباتر از سویه‌های قبلی است.

ساخت گونه ای جدید از ویروس ابولا توسط چینی‌ها

بنا بر گزارش دیلی میل، گروهی از محققان دانشگاه پزشکی هبئی در چین، طی آزمایش‌های خود، یک پروتئین از ویروس ابولا را به یک بیماری مسری اضافه کرده‌اند و این مسئله منجر به افزایش شدت پخش ویروس در بدن انسان شده است.

به گزارش گجت نیوز، بنا بر مقاله‌ای که از نتایج این پژوهش منتشر شده، بعد از تزریق این ویروس جدید به گروهی از همسترها، محققان عوارض جسمی شدیدی مشابه با ابولا، از جمله نارسایی شدید چند عضو بدن مشاهده کردند. از دیگر عوارض این سویه جدید ابولا که در این آزمایش رخ نمود، ترشح شدید چشم همسترها بود که به‌شکل پوسته‌ای روی چشم آن‌ها را می‌پوشاند و بینایی‌شان را مختل می‌کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • ساخت گونه ای جدید و بسیار خطرناک از ویروس ابولا توسط دانشمندان چینی
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل