Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید‌ نظارت بر بازار ۷۳۸ تخلف در قالب ۶۶۹ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد درویش‌کردار امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تشدید طرح نظارت بر بازار اظهار داشت: این طرح در مدت زمان 15 روز اجرا شد و در این مدت بیش از 12 هزار و 214 واحد اقتصادی اعم از انبار، سردخانه، واحدهای عمده فروشی، خرده‌فروشی و خدماتی در استان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به اهداف اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی از 27 خرداد ماه الی 12 تیرماه با هدف برخورد با تخلفات سودجویان در عرصه‌های اقتصادی اجرا شده و اقدامات نظارتی خود را در تشدید کردیم.

درویش‌کردار با بیان اینکه در بررسی از واحدهای اقتصادی مذکور حدود 738 تخلف در قالب 669 پرونده به ارزش 6 میلیارد و 257 میلیون و 673 هزار و 289 ریال به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شد افزود: حدود 7 هزار و 970 بازرسی معادل 65 درصد بازرسی‌ها در طرح مذکور توسط بازرسان سازمان صمت گیلان انجام شد.

پرداخت تسهیلات برای ایجاد خطوط جدید تولید در گیلان؛ واحد‌های تولیدی راکد فعال می‌شودمناطق مختلف گیلان برای جذب گردشگر ظرفیت‌سنجی می‌شودمدیرعامل صندوق کارآفرینی امید: طرح «روستای بدون بیکار» در 6 روستای گیلان اجرا می‌شود

وی با اشاره به انجام 35 درصد بازرسی‌های طرح تشدید نظارت بر بازار توسط بازرسان اصناف ابراز داشت: در مدتی که این طرح در استان گیلان اجرا شد بیش از 298 گزارش و شکایات مردمی به واحد ستاد خبری و مشارکت مردمی سازمان صمت گیلان ارسال شد و ما نیز‌ پیگیری این شکایت را در دستور کار قرار دادیم که بسیار موثر بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان خاطرنشان کرد: پس از پیگیری گزارشات و شکایات مردمی در حوزه واحدهای اقتصادی برای حدود 179 واحد متخلف پرونده تخلف تشکیل شد و مابقی گزارشات مردمی همچنان در حال پیگیری است که بعضی متخلف و مابقی غیرمتخلف بودند.

درویش‌کردار ابراز داشت: سازمان صنعت گیلان ضمن هم‌افزایی و بهره‌گیری از توان بازرسی سایر دستگاه‌های اجرایی در این ایام توانست 211 گشت مشترک با دستگاه‌های مرتبط برگزار کند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان افزود: در راستای انجام رسالت خود از ظرفیت نهادهای عمومی غیر دولتی مانند انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل استاندارد نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/612/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد تاکسی‌های شهرستان رشت فرسوده است بارگیری شمش آهن در ایستگاه راه آهن رشت آغاز شد نمایشگاه تخصصی «نهاده‌ها و ماشین‌آلات کشاورزی» در رشت برپا شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظارت بر بازار ارسال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل