Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@10:43:41 GMT

کسری بودجه آمریکا 864 میلیارد دلار سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۱۳۴

کسری بودجه آمریکا 864 میلیارد دلار سقوط کرد

کسری بودجه سالانه آمریکا با احتساب ارقام ماه ژوئن، تا به امروز به ۲.۷ تریلیون دلار رسیده است. برخی تحلیلگران پیش بینی می کنند این رقم تا پایان ماه سپتامبر به ۳.۸ تریلیون دلار برسد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد کسری بودجه فدرال این کشور در ماه ژوئن تا 864 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسری بودجه آمریکا در سال گذشته تک رقمی بود. هزینه های بالای برنامه‌های مبارزه با همه گیری ویروس کرونا و کاهش دریافت مالیات های فردی و مالیاتهای شرکتی دلیل اصلی افزایش کسری بودجه این کشور است.

کسری بودجه سالانه آمریکا با احتساب ارقام ماه ژوئن، تا به امروز به 2.7 تریلیون دلار رسیده است. رکورد قبلی کسری بودجه سالانه آمریکا 1.4 تریلیون دلار بود و مربوط به سال 2009 می شد.

برخی تحلیلگران پیش بینی می کنند کسری بودجه سالانه آمریکا تا پایان ماه سپتامبر به 3.8 تریلیون دلار برسد.

هزینه های آمریکا در ماه ژوئن 223 درصد افزایش داشت و به 1.1 تریلیون دلار رسید و یک رکورد ماهانه را ثبت کرد. بیشتر افزایش هزینه ها در ماه ژوئن مربوط به برنامه حمایتی دولت به ارزش 511 میلیارد دلار می‌شد که در ماه آوریل راه‌اندازی شد و هدف آن سرپا نگه داشتن کسب و کارهای کوچک با اعطای وام بود.

درآمد آمریکا در ماه ژوئن 28 درصد کاهش داشت و به 241 میلیارد دلار رسید که نشان دهنده از دست رفتن مشاغل به خاطر همه گیری ویروس کروناست. بخشی از آن هم مربوط می‌شود به تمدید مهلت پرداخت مالیات ها از ماه آوریل تا پایان جولای.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کسری بودجه کسری بودجه پول نیوز آمریکا مالیات نقدینگی کسری بودجه سالانه آمریکا میلیارد دلار تریلیون دلار ماه ژوئن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.45 درصد افزایش به 2312 دلار و 19 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش 0.51 درصدی به 2320 دلار و 30 سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه 0.4 درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/15

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، 12 درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با 1.76 درصد افزایش به 27 دلار و 16 سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش 0.7 درصدی  955 دلار و 80 سنت معامله می‌شود.

انتهای پیام/2

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست