Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:07:59 GMT

قهرمانی پرسپولیس تحت تاثیر بازی با فولاد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۳۸۳

قهرمانی پرسپولیس تحت تاثیر بازی با فولاد

به گزارش افکارنیوز،

با توجه به شرایط جدول، شاید بتوان سپاهان، تراکتور، استقلال و شهر خودرو را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی تلقی کرد و آن‌ها را به عنوان تیم‌هایی برچسب زد که می‌خواهند سد راه قهرمانی پرسپولیس شوند، اما موضوع بازی با فولاد، فراتر از این اعداد و محاسبات است زیرا وضعیت فولاد می‌گوید که آن‌ها می‌توانند صدرنشین را تحت تأثیر خود قرار بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- شاگردان جواد نکونام در صورتی که بتوانند مقابل پرسپولیس صاحب سه امتیاز شوند و سپس در دیدار برابر نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان که بازی‌های عقب افتاده به حساب می‌آید، به برتری برسند، در فاصله ۵ هفته به پایان رقابت‌ها، در نزدیک‌ترین فاصله با صدر جدول می‌ایستند و قهرمانی پرسپولیس را تهدید خواهند کرد.

فولادی‌ها نشان دادند توانایی و پتانسیل زیادی دارند که جایگاه پرسپولیس در بالاترین نقطه جدول را تهدید کنند. آن‌ها در حال حاضر ۳۹ امتیازی هستند و با کسب ۹ امتیاز دیگر، به ۴۸ امتیازی و فاصله ۸ امتیازی با پرسپولیس می‌رسند. در این صورت، ۵ بازی و ۱۵ امتیاز دیگر باقی می‌ماند و پرسپولیس و فولاد نفس به نفس هم برای کسب قهرمانی می‌دوند. در آن شرایط است که رقابت‌های لیگ دیدنی و جذاب خواهد شد. البته فولادی‌ها به خاطر ابتلای چند بازیکن‌شان به ویروس کرونا، لیگ را رها کرده‌اند و مشخص نیست در بازگشت به رقابت‌ها، چه میزان آمادگی ذهنی و بدنی داشته باشند، اما به هر حال، نباید به سادگی از اتفاقات فوتبالی عبور کرد.

نکونام و شاگردانش می‌خواهند از همین پنج‌شنبه و بازی با پرسپولیس شانس خود را برای قهرمانی امتحان کنند. البته این موضوع را فراموش نکنید که با توجه به روند سایر مدعیان، راه پرسپولیس به سمت قهرمانی بسیار هموار است و حتی همین حالا در اردوی سرخپوشان، یحیی و شاگردانش خود را قهرمان لیگ می‌دانند، اما به هر حال فولاد خطری بزرگ محسوب می‌شود. این تیم توانسته در دور برگشت، امتیازات مهمی کسب کند و در صورت کسب پیروزی در همه بازی‌های باقی مانده به ۶۳ امتیاز می‌رسد. این در حالی است که پرسپولیس ۵۶ امتیازی کار آسان‌تری را پیش روی خود می‌بیند ولی فوتبال است و هزاران اتفاق؛ ممکن است همین فولاد، گریبان سرخپوشان را بگیرد و آن وقت تیم نکونام است که صدرنشین را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فولاد جواد نکونام پرسپولیس پرسپولیس جواد نکونام فولاد پوکر قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی