Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@13:21:02 GMT

حمله مسلحانه به ارتش لبنان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۵۲۰

خرداد: افراد مسلح ناشناس به یک گشتی ارتش لبنان در البقاع در شرق لبنان حمله کردند که بر اثر این حمله یکی از سربازان ارتش لبنان کشته شد.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، ارتش لبنان امروز دوشنبه از کشته شدن یکی از نیروهای خود در حمله مسلحانه از سوی افراد ناشناس در منطقه البقاع در شرق این کشور خبر داد.
اخبار بین الملل-در بیانیه ارتش لبنان آمده است: افراد مسلح ناشناس به یک گشتی ارتش لبنان در البقاع در شرق لبنان حمله کردند که بر اثر این حمله یکی از سربازان ارتش لبنان کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارت: لبنان بیان کرد: روز گذشته نیز عباس المصری به همراه جعفر العفی از افراد تحت تعقیب در نزدیکی ایست بازرسی دورس شروع به تیراندازی کرد که نیروهای ما مجبور به تبادل آتش شدند. در جریان این تیراندازی عباس المصری و جعفر العفی زخمی شدند. برچسب ها: ارتش لبنان ، لبنان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارتش لبنان لبنان ارتش لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلویزیون مرکزی چین، در پی وقوع حمله مسلحانه در شهر «گوایاکیل» واقع در جنوب غربی اکوادور، دست کم هفت نفر کشته شدند.

رسانه‌های محلی در حالی به نقل از پلیس اکوادور این خبر را اعلام کرده‌اند که چندی پیش شهروندان این کشور با شرکت گسترده در همه‌پرسی درباره اعمال تدابیر سختگیرانه و سرکوب دارودسته‌های تبهکاری، با اکثریت قاطع به این اقدام رای دادند.

افراد مسلح نقاب‌دار که قاچاقچیان زندانی برخی از آنها را اجیر کرده بودند، در ماه ژانویه به یک شبکه تلویزیونی که در حال پخش زنده بود، یورش بردند. پس از این حادثه، دنیل دوبوآ، رییس جمهور ۳۶ ساله اکوادور در این کشور وضعیت «جنگ مسلحانه داخلی» اعلام کرد و حدود ۲۰ باند تبهکار را در فهرست «تروریستی» قرار داد.

کد خبر 6090723

دیگر خبرها

  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد