Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخابات فدراسیون همگانی پس از ماه‌ها بلاتکلیفی قرار است فردا برگزار شود که البته در این میان برخی مدیران وزارت شانس بالایی برای رسیدن به صندلی ریاست دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، انتخابات فدراسیون همگانی پس از ماه‌ها بلاتکلیفی قرار است فردا برگزار شود. علی مجدآرا رئیس فدراسیون همگانی از فروردین ماه سال گذشته با سرپرست اداره می‌شود و قرار است پس از 16 ماه فردا تکلیف ریاست آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از اینکه دوره چهارساله  مجدآرا به پایان رسید؛ افشین ملایی پس از 6 ماه سرپرستی در این فدراسیون از سمت خود کنار رفت و برای حضور در انتخابات خیز برداشت. بعد از آن گواری از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست انتخاب شد. حالا قرار است فردا پس از 16 ماه بلاتکلیفی ریاست این فدراسیون مشخص شود. البته این روزها شیوع ویروس کرونا شدت گرفته است و مشخص نیست با توجه به شرایط فعلی انتخابات برگزار می‌شود یا خیر. البته وزارت ورزش و جوانان تاکنون اظهارنظری در خصوص لغو انتخابات این مجمع منتشر نکرده است.

در حال حاضر فاطمه ابوالقاسمی، ولی الله شجاع‌پوریان، رضا شجیع، افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال، محمد بابایی، مهدی حیدری، عباسعلی اکبری، مجتبی اصلانی، شهرام میرزمانی، علم 11 نامزد ریاست فدراسیون همگانی هستند که البته از بین این نفرات گفته می‌شود شانس افشین ملایی و فرهاد نیکوخصال برای رسیدن به پست ریاست بیشتر از سایر افراد است. 

سوابق شغلی نامزدهای پست ریاست فدراسیون همگانی به شرح زیر است:

عباسعلی اکبری: سرپرست فدراسیون ورزشهای روستایی و عشایری

رضا شجیع: عضو هیئت رئیسه همگانی

افشین ملایی: مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش

ولی الله شجاع‌پوریان: رئیس هیات تهران

فرهاد نیکوخصال: سرپرست فدراسیون شطرنج

محمد بابایی: مدیرکل سابق گیلان

فاطمه ابوالقاسمی: کارمند وزارت ورزش و رئیس سابق فدراسیون آمادگی جسمانی ایروبیک

مهدی حیدری: دبیر فدراسیون نجات غریق

مجتبی اصلانی: -

شهرام میرزمانی: -

علم: استاد دانشگاه

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت ورزش فرهاد نیکوخصال افشین ملایی انتخابات فدراسیون همگانی رئیس فدراسیون همگانی فدراسیون همگانی وزارت ورزش افشین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟