Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمان جهان اگر هشت ماه هم برگزار شود، بازهم فدراسیون تغییری در ترکیب تیم های ملی خود ایجاد نمی کند.

به گزارش ایسنا، زمان برگزاری مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان سه مرتبه به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرد. در نهایت نیز قرار شد این رقابتها از سال ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شود  و اسفند سال جاری مسابقات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود تیم مردان با ترکیب  نیما  و نوشاد عالمیان، امیر حسین هدایی، افشین نوروزی و آریا امیری  و تیم  بانوان  با ترکیب  مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری، پریناز حاجیلو و کیمیا رستمی  به مسابقات اعزام شوند. اکنون با توجه به اینکه این رقابتها قرار است هشت ماه دیگر برگزار شود  این سوال مطرح است که فدراسیون دوباره با برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب تیم های ملی را تغییر می دهد یا خیر.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با ایسنا در این مورد بیان کرد:همان نفراتی که  در ابتدا انتخاب شدند به مسابقات جهانی می روند چون ما فرایندی  برای انتخابی تیم ملی داریم و بر اساس همان هم نفرات انتخاب شدند. از طرفی فکر نمی کنم تا چند ماه آینده امکان برگزاری مسابقات داخلی را داشته باشیم. بنابراین همان نفرات انتخاب شده به مسابقات می‌روند. اگر  برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی جهان قطعی باشد، سعی می کنیم اوضاع بهتر شد اردوهایی را برگزار کنیم.

حسنی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چقدر احتمال لغو دوباره برگزاری مسابقات وجود دارد، گفت: اگر شرایط با این روال پیش برود بعید می دانم مسابقات برگزار شود چون ۷۲ کشور در این رقابت‌ها حضور دارند و احتمال اینکه کشورها تا ماه‌های آینده درگیر کرونا باشند زیاد است. از طرفی هیچ تضمینی نیست همه کشورها  سالم باشند و کسی کرونا نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز ویروس کرونا برگزاری مسابقات برگزار شود روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.
محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.
با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898980

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • انتشار کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود