Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:01:08 GMT

کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۳۹۱۰

کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد

شهردار زنجان گفت: کرونا مسافران اتوبوس‌های زنجان را نصف کرد و تعداد مسافران روزانه 15 هزار نفر بیشتر نیست.

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: روز گذشته توزیع ماسک بین رانندگان حمل و نقل شهری انجام شد.

شهردار زنجان گفت: برای حفاظت رانندگان از کرونا و عمل به توصیه‌های بهداشتی به صورت دوره‌ای توزیع ماسک انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: تعطیلی‌ها به صورت موردی خواهد بود و اگر راننده اتوبوس یا تاکسی رعایت پروتکل‎ها را نداشته باشد از فعالیت وی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

یگانه با بیان اینکه بیش از 70 درصد ناوگان رعایت پروتکل‌ها را دارند، افزود: در اینجا بیشتر منظور مردم هستند که باید در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت فعال است، تصریح کرد: اما استقبال مردم پایین آمده و اگر روزانه 45 هزار مسافر جابه‌جا می‌شد، امروز این عدد به نصف و حتی کمتر هم رسیده است و شاید روزانه 15 هزار نفر باشد.

وی با بیان اینکه کاهش مسافران قطعا ضربه مالی به شهرداری می‌زند، بیان کرد: شهرداری به صورت خرید خدمت با رانندگان خود مالکی فعالیت دارد و به صورت روزانه مبلغ مشخصی به رانندگان پرداخت می‌شود که ناوگان تعطیل نشود.

یگانه گفت: البته تأکید ما این بوده است که ناوگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در قالب ضدعفونی مابین سرویس‌ها داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان حمل و نقل شهری حمل و نقل اتوبوس رعایت پروتکل ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز ۴ اردیبهشت از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان از اوایل دی ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی