Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکترمهدیه مدیرخازنی پزشک اورژانس بیمارستان رضوی گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فرد ۷۸ ساله‌ای که به دنبال بروز سکته قلبی در یکی از بیمارستان‌های گناباد بستری شده دچار مشکلات مغزی شده بود.   او افزود: این بیمار به دلیل ریتم نامنظم قلبی یک روز پس از بستری در بیمارستان، دچار مشکلات عروق مغزی شده و عصر دیروز توسط بالگرد اورژانس هوایی کشور به بیمارستان رضوی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این متخصص طب اورژانس ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده برای این بیمار، اقدامات اولیه بیمار با حضور کادر مجرب اورژانس در محل فرود بالگرد انجام شد و پس از پیگیری‌های لازم، در حالی که هوشیاری کامل نداشت به بخش اورژانس منتقل شد. بیشتر بخوانید:   رونمایی از جدیدترین دستگاه سی تی آنژیو گرافی در بیمارستان رضوی مدیرخازنی بیان کرد: با معاینات انجام شده، بی‌حرکت شدن نیمه راست بدن وی تشخیص داده شده و شرایط برای بستری وی در این مرکز درمانی فوق تخصصی و انجام فرایند آنژیوگرافی و گشودن عروق مغزی در  بیمارستان رضوی فراهم شد.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نجات بیمار دچار سکته قلبی بیمارستان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند