Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن عید قربان مسلمانان «ایرلند» قرار است ماه آینده در ورزشگاه «کروک پارک» واقع در شهر «دوبلین» برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « the42.ie»،جشن عید قربان مسلمانان «ایرلند» قرار است ماه آینده در ورزشگاه «کروک پارک» واقع در شهر «دوبلین» برگزار شود.

 

گزارش ها حاکی از آن است که مقر «اتحادیه ورزشی گلیک» به عنوان مرکز برگزاری جشن بزرگ مسلمانان در روز عید سعید قربان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مساجد مانند دیگر مکان های عبادی در ایرلند از روز 12 مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل شدند.

 

مرحله سوم بازگشایی در ایرلند با باز شدن درهای مساجد به روی نماز گزاران به شرط حضور حداکثر 100 نمازگزار همراه بود.

 

اما برای برگزاری مراسم عید قربان که نیاز به فضای بزرگ تری به دلیل جمع شدن تعداد بیشتری از مسلمانان است ورزشگاه «کروک پارک» در نظر گرفته شده است.

 

«جان هوران»،رئیس «اتحادیه ورزشی گلیک» از این تصمیم استقبال کرده و در این باره گفت: به طور معمول ورزشگاه «کروک پارک» و دیگر استادیوم ها در این زمان از سال میزبان برگزاری بازی ها و مسابقات ورزشی هستند اما امسال وضعیت کاملا متفاوت است.

 

وی افزود: ما خوشحالیم که می توانیم از اعضای جامعه اسلامی برای برگزاری عید قربان که تاریخ مهمی در تقویم مسلمانان است،استقبال کنیم.

 

رئیس «اتحادیه ورزشی گلیک» همچنین گفت: من معتقدم که مهیا کردن شرایط برای برگزاری این جشن نشان دهنده تعهد کامل ما به پیوند میان گروه های مختلف در جامعه است.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایرلند عید قربان مسلمانان عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در این باره گفتند که صدها شهرک‌نشین در دومین روز از ایام عید پسح یهودیان و در سایه تدابیر شدید امنیتی پلیس اسرائیل در قدس اشغالی از سمت باب المغاریه به مسجدالاقصی یورش برده و در صحن‌های آن اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دادند.

خبرنگار خبرگزاری الغد در این باره گزارش داد که نظامیان اسرائیلی گروه‌های خبری که در حال پوشش یورش شهرک‌نشبینان بودند را از باب السلسلة دور کرده و ضمن متوقف کردن اهالی قدس، کارت‌های شناسایی آنها را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

حرم ابراهیمی
در شهر الخلیل در کرانه باختری نیز نظامیان اسرائیلی، حرم ابراهیمی را به روی مسلمانان بسته و از امروز (چهارشنبه) به مدت دو روز به بهانه اعیاد یهودی آن را به شهرک‌نشینان اختصاص دادند.

معتز ابو سنینة، مدیر حرم ابراهیمی ضمن انتقاد از بسته شدن حرم ابراهیمی به روی مسلمانان، این اقدام را تعرض آشکار به حرمت حرم و نقض تحریک‌آمیز حق مسلمانان در رسیدن به مکان‌های عبادی خاص خود توصیف کرد.

نظامیان صهیونیست، اقدمات امنیتی را شدت بخشیده و همه ورودی‌های الکترونیک منتهی به حرم را به منظور تأمین امنیت مراسم شهرک‌نشینان در عید پسح یهودی در حرم ابراهیمی و اطراف آن بستند.

گفتنی است که حرم ابراهیمی هر سال 10 روز کامل به بهانه اعیاد یهودی به روی مسلمانان بسته می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند