Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، گارد ساحلی آمریکا یک گروه پاکسازی نفت استخدام کرده تا اگر نفتی پخش شد، در حالت آماده باش حاضر باشند. گارد ساحلی آمریکا همچنین تردد هوایی و دریایی در یک مایل این ناو را متوقف کرده است.

مقامات بهداشتی به مردم هشدار داده‌اند تا در خانه‌ها خود بمانند چرا که دود آکریدی حاصل از یکی از بدترین آتش‌سوزی‌های ناوهای نیروی دریایی در سال‌های اخیر در سراسر سن دیگو پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست‌کم ۵۹ تن از جمله ۳۶ ملوان و ۲۳ غیرنظامی به خاطر گرمازدگی، استنشاق دود و جراحت‌های جزئی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

حدود ۴۰۰ ملوان به همراه هلی‌کوپترهای نیروی دریایی و آتش‌نشانان محلی و فدرال در حال خاموش کردن آتش این ناو با آب هستند؛ ناوی که از صبح روز یکشنبه در آتش می‌سوزد. قایق‌ها با لوله‌های آب پرفشار مستقیما آب دریا را به طرف این ناو می‌پاشند.

از این ناو می‌توان برای استقرار هزاران تفنگدار دریایی استفاده کرد و ظرفیت جا دادن هلی‌کوپترها، انواع مشخص هواپیماهایی که بلند شدنشان بسیار سریع است، قایق‌های کوچک و خودروهای آبی-خاکی را دارد.

310 310

کد خبر 1410070

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسراییل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم  به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو   دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

اما در تازه‌ترین اخبار از آمریکا نشان می‌دهد که برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته‌شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.

در ویدئوی دیگری، دانشجویی که فقط از اعزام گارد ملی آمریکا به دانشگاه‌ها فیلمبرداری می‌کرد، توسط مأموران گارد ملی مورد شلیک گلوله و حمله قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت