Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@09:34:03 GMT

حکم برادر معاون اول رئیس‌جمهور صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۱۷۲

حکم برادر معاون اول رئیس‌جمهور صادر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز سه‌شنبه ۲۴ تیر در بیست و نهمین نشست خبری خود گفت: در ادامه به مبارزه با فساد اقتصادی اشاره کرد و گفت: مبارزه با فساد اقتصادی و مفسدین اقتصادی را با رعایت ۲ اولویت مهم برخورد با مفاسد کلان و دانه‌درشت‌ها و تلاش در جهت بازگشت سرمایه‌های متعلق به دولت، بیت‌المال و مردم به صاحبان اصلی این سرمایه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام توان و این ۲ اولویت مبارزه با فساد را ادامه خواهیم داد.

اسماعیلی افزود: در شعبه اول، یک پرونده اخلال در حال رسیدگی است و در شعبه دوم هم در همین ساعت یک پرونده ارزی مهم در حال دادرسی است. پرونده طبری هم در همین زمان و همین ساعت در حال رسیدگی است. اینها گواه رسیدگی‌های قوه قضائیه و مبارزه با فساد است.

وی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهدی جهانگیری گفت: دادگاه برگزار شده و به اتمام رسیده است. حکم دادگاه در ارتباط با ایشان صادر شده و محکومیت‌هایی حاصل کرده است چون از پرونده‌های شعب ویژه مفاسد اقتصادی نیست، بعد از صدور حکم قطعی رأی اعلام می‌شود.

کد خبر 530851 برچسب‌ها سخنگوی قوه قضائیه قوه قضائیه اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضائیه قوه قضائیه اسحاق جهانگیری مبارزه با فساد قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از صدور احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن برزوئی عنوان کرد: صدور احکام تغییر ضریب و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی آغاز شده و در حال انجام است. 

 برزوئی افزود: مزایای ناشی از تغییرات حاصله در احکام کارکنان، با حقوق اردیبهشت ماه قابل پرداخت خواهد بود.

 مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه گفت: فرایند صدور احکام همچنان ادامه خواهد داشت و تلاش می‌شود تا غالب کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی کار معین از مزایای افزایش ضریب سال جاری، در اردیبهشت ماه بهره مند شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد