Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:45:04 GMT

آغاز عرضه اینترنتی «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۵۴۳۵

آغاز عرضه اینترنتی «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی با موضوع علل و عوامل وضعیت فعلی حوزه کشاورزی ایران عرضه اینترنتی شد.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» مستندی است که به بررسی تحلیلی صنعت کشاورزی در محورهای تولید، عرضه، صادرات، واردات، قاچاق، دلالیسم و مدیریت کشاورزی در ایران و همچنین ارائه راهکار در هرکدام از بخش‌ها می‌پردازد که در ۸ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای از صبح روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه در سایت‌های نمایش آنلاین فیلم نظیر فیلیمو، فیلمگردی، عماریار، نماوا و هاشور عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ قسمت از این مجموعه مستند مربوط به کشور ایران است و این پرسش بنیادی مطرح می‌شود در کشوری که بیش از ۱۲ هزار سال پیشینه کشاورزی دارد چرا امروز با چنین وضعیتی در این بخش مواجه شده است و با وجود اینکه با یک برنامه‌ریزی و مدیریت هدفمند کشاورزان می‌توانند به نتایج مطلوبی برسند به دلایل مختلف از جمله سوء‌مدیریت و دلالیسم یا محصولات روی درخت‌ها می‌مانند و یا چرا در قسمت توزیع و عرضه با اشکالات فراوان به دست مصرف کننده می‌رسند.

همچنین ۲ قسمت از مجموعه «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» مربوط به نحوه کشاورزی در ۲ کشور پیشرو این عرصه می‌پردازد که در قسمت هفتم به موضوع موفقیت کشور ترکیه در برندینگ و بازاریابی محصولات کشاورزی این کشور و در قسمت هشتم به شکل‌گیری مثلث طلایی صنعت- تجارت و دانشگاه در دانشگاه واخنینگن هلند به عنوان مهمترین و معتبرترین دانشگاه کشاورزی دنیا پرداخته شده است.

مجموعه مستند «میوه‌ها روی درخت مانده‌اند» به کارگردانی علی خسروی و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 4973732 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خسروی انقلاب اسلامی ایران ترکیه سازمان هنری رسانه ای اوج خانه مستند انقلاب اسلامی تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سیروس گرجستانی درگذشت چهره ها مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان صداوسیما سازمان سینمایی مجموعه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: لازم است در شرایط آب و هوایی فعلی در باغ‌های درختان میوه سردسیری بادام و زردآلو برای کنترل آفت‌های لیسه درختان میوه و زنبور مغزخوار بادام پس از ریزش ۷۰ درصد گلبرگ‌ها به سمپاشی با سموم مناسب با مشورت حفظ نباتات در هوای آرام و بدون بارندگی اقدام شود.

وی همچنین از فعالان بخش کشاورزی خواست در دمای کمتر از ۱۸ درجه از تهویه حداقلی و در دمای ۱۸ تا ۲۸ درجه از تهویه انتقالی و برای طیور با سن بیش از ۲۸ روز و دمای بالای ۲۸ درجه از تهویه تونلی استفاده کنند.

رییس جهاد کشاورزی استان یزد همچنین نصب دستگاه هواده به استخر پرورش ماهیان سردابی و روشن کردن آن در تمامی ساعات روز به‌ویژه شب هنگام برای جلوگیری از کاهش اکسیژن استخر و وقوع تلفات و صید در اسرع وقت با توجه به افزایش دما را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 6094123

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود