Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از جدایی مهرداد کریمیان ازسرمربی‌گیری تیم شاهین شهرداری بوشهر سکان هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر به مهدی پاشازاده سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  پس از جدایی مهرداد کریمیان ازسرمربی‌گیری تیم شاهین شهرداری بوشهر مهدی پاشازاده ساعاتی پیش وارد بوشهرشد.

مهدی پاشازاده سفر به بوشهر پس از انجام مذاکرات نهایی و امضای قرارداد، رسما هدایت سفید پوشان بوشهری، تیم شاهین شهرداری بوشهر بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش مهدی پاشازاده پیش از این در فصل 96-97 در رقابتهای لیگ دسته 2 موفق شد با هدایت تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته یک باشگاههای کشور صعود کند.

لیگ برتر فوتبال| تیم شاهین بوشهر با شکست سنگین برابر ذوبی‌ها به سقوط نزدیک‌تر شد لیگ برتر فوتبال| ترکیب تیم شاهین شهرداری بوشهر و ذوب آهن اصفهان اعلام شد لیگ برتر فوتبال|شکست یک نیمه‌ای شاهین بوشهر برابر ذوب آهن اصفهان

تیم شاهین شهرداری بوشهر اکنون به 17 امتیاز در قعر جدول لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد و این تیم در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر  روز جمعه 27 تیرماه ساعت 20:30 دقیقه شاهینی‌ها میهمان تیم گل گهرسیرجان هستند

انتهای پیام/190/ف

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... پاشازاده رسماً سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد واکنش پاشازاده به شایعه حضورش در شاهین بوشهر پاشازاده در یک قدمی نیمکت شاهین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر