Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین راستا جشنواره ایده‌های نوین آموزش‌های مهارتی در قالب فراخوان جذب ایده "فناوری‌های نوین آموزشی" در مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته شهید چمران شهر محمدیه برگزار می‌شود.

محسن مددی اظهار داشت:این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تولید محتوای آموزشی، کسب و کارهای فناورانه، روش های نوین آموزشی و آموزش دیجیتال از موارد مطرح در این جشنواره و فراخوان جذب ایده است.

این مسوول همچنین گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ششم مرداد ماه به دبیرخانه این برنامه واقع بلوار شهید بابایی محمدیه، مرکز آموزش مهارت های پیشرفته شهید چمران ارسال کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در ادامه از برگزاری یک دوره مسابقه عکاسی با عنوان " مهارت در قاب دوربین من" به مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد و گفت: این مسابقه نیز از سوی مرکز آموزش مهارت های پیشرفته شهید چمران محمدیه تدارک دیده شده است.

مددی اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ششم مرداد ماه به نشانی پست الکترونیک zibashahrtvto@gmail.com ارسال کنند.

وی یادآور شد: این مسابقه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آفرینی در جامعه برگزار می شود.

۳۱ تیر تا ششم مرداد به عنوان هفته ملی مهارت نام گذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان قزوین مهارت اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت سبحان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد ۱۳۸ ایده شرکت داشته‌اند که پس از داوری ۱۴ صاحب ایده به این رویداد راه یافتند.

دبیر اجرایی برگزاری رویداد استارتاپی شتاب استان قم بیان کرد: شرکت کنندگان در این رویداد بر ۲ موضوع ارائه نمونه اولیه محصول و نحوه ارائه خود در روز اختتامیه متمرکز هستند.

وی ابراز کرد: اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب روز ۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و صاحبان ایده و کسب و کارها در صورت کسی امتیازهای لازم می‌توانند از تسهیلات مالی و تجهیزاتی پارک علم و فناوری بهره ببرند.

گفتنی است، رویداد استارتاپی شتاب با راهبری پارک علم و فناوری قم و مشارکت فعال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود و هدف از آن افزایش سهم ورود دانشجویان به کسب و کارهای دانش‌بنیان است.

یادآور می‌شود، رویداد شتاب در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق برگزار شد ضمن اینکه برگزیدگان این رویداد علاوه بر جوایز نقدی و قرارگرفتن در اولویت جذب مرکز نوآوری پارک علم و فناوری از حمایت‌های دیگری چون آموزش و مشاوره، اخذ تسهیلات تجاری‌سازی ایده و امکانات مورد نیاز برای تیم‌سازی و رشد ایده نیز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6088767

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر