Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:30:34 GMT

آینده رئال مادرید در دستان هازارد خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۶۶۶۲

آینده رئال مادرید در دستان هازارد خواهد بود

روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک می‌گوید ادن هازارد ستاره این تیم در آینده در رئال مادرید خواهد درخشید و موفقیت‌های بزرگی برای این تیم به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش "ورزش سه"‌، سرمربی تیم ملی بلژیک روبرتو مارتینز با ستایش از ادن هازارد ستاره این تیم و رئال مادرید می‌گوید هازارد در رئال خواهد درخشید و برای سفیدپوشان شهر مادرید موفقیت‌های بزرگی به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادن هازارد در ژوئن 2019 بعد از ماه‌ها گمانه‌‌زنی درباره آینده‌اش باشگاه وقت خود چلسی را ترک کرده و با قراردادی بزرگ راهی رئال مادرید شد. هازارد 29ساله در دوران 7ساله حضور در انگلیس خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا مطرح کرده و انتظار می‌رود در سانتیاگو برنابئو هم درخشان ظاهر شود.

 

 

 اما او در اسپانیا تا این لحظه به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانسته در حد انتظار ظاهر شود. مارتینز که در تیم ملی بلژیک سرمربی او است ولی می‌گوید آینده رئال در دستان هازارد است و او بسیار موفق خواهد شد.

 

مارتینز در این باره گفت:" ارزیابی من از هازارد در رئال کاملا مثبت است چون وقتی می‌خواهید یک بازیکن را ارزیابی کنید باید روزهای خوب و بد او را در کنار هم ببینید. امسال در دوران فوتبالی ادن سخت‌ترین سال بوده چون او هیچوقت این تعداد بازی را از دست نداده بود".

 

سرمربی تیم ملی بلژیک در ادامه گفت:" هازارد در رئال مادرید نشان داده ستاره‌ای است که یک باشگاه بزرگ می‌تواند پروژه آینده‌اش را حول او بسازد. شک ندارم که او در رئال موفقیت‌های بزرگی بدست خواهد آورد و برای باشگاه و هواداران موفقیت‌های بزرگی خواهد ساخت. توقف لالیگا به دلیل کرونا فرصتی در اختیار ادن گذاشته تا پیش از پایان فصل چند بازی انجام دهد و این خیلی خوب است".

 

 

 

 

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد موفقیت های بزرگی تیم ملی بلژیک رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم