Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل رفتار غیر ورزشی و فحاشی در دیدار با تیم هوادار، از همراهی تیم خود تا صدور رأی مقتضی محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم‌های هوادار تهران و آلومنیوم اراک از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال روز 22 تیرماه برگزار شد که از سوی سید میثم  آقایی، بازیکن تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر فحاشی رکیک و رفتار غیر ورزشی و امیر خطیبی یکی از اعضای منتسب به تیم آلومینیوم تخلفاتی مبنی ایراد و صدمه بدنی عمدی نسبت به مامور نیروی انتظامی مستقر در رختکن صورت گرفت که در خور صدور قرار دستور موقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، سید میثم آقایی از همراهی تیم مربوطه و امیر خطیبی از ورود به استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال محروم هستند.

دستور موقت صادره بلافاصله قابل اجرا بوده و ظرف مدت دو روز از تاریخ ابلاغ ، قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

مدیرعامل سپیدرود: پاشازاده با ما قرارداد دارد و نمی‌دانم چطور به شاهین رفته است!انتهای پیام/ R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیشتر بخوانید... فدراسیون فوتبال پاسخ فیفا را داد/ اساسنامه این بار تایید می‌شود؟ اعتراض رسمی باشگاه پارس جنوبی به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود