Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیده‌بان حقوق بشر سوریه ضمن تایید این حادثه گزارش داد که دست کم سه تن از نیروهای روسیه بر اثر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای مجروح شدند.

این انفجار صبح روز سه شنبه در میان کاروان نظامی ترکیه و روسیه در بزرگراه M۴ در استان ادلب در شمال شرقی سوریه اتفاق افتاده است. 

گشت زنی مشترک کاروان‌های نظامی ترکیه و روسیه در حالی در بزرگراه M۴ در ادلب صورت می‌گیرد که مسکو و آنکارا پس از اعلام توافق آتش بس به دنبال ایجاد گذرگاه امنی در جاده بین المللی "M۴" در استان ادلب سوریه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گشتزنی‌های مشترک نظامیان روسیه و ترکیه درحالی انجام می‌شود که مسکو چند بار اعلام کرده که با وجود اعلام توافق آتش بس در مناطق شمال غربی سوریه، تروریست های حاضر در استان ادلب از آرامش و فرصت پیش آمده پس از توافق آتش بس نهایت بهره را برده اند و بار دیگر با مسلح کردن خود و با حمایت های خارجی مشغول ترتیب دادن حمله به مواضع نظامیان سوریه هستند.

برچسب‌ها روسیه سوریه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سوریه ترکیه روسیه سوریه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • درخواست مشترک ۱۸ کشور از حماس برای توافق آتش‌بس
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد