Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:11:14 GMT

موسی علمی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۳۵۶

موسی علمی درگذشت

موسی علمی، از پیشکسوتان صنعت نشر در ایران و مدیر کتابفروشی علمی صبح امروز، ۲۴ تیرماه، درگذشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موسی علمی، از پیشکسوتان صنعت نشر و مدیر کتابفروشی علمی، صبح امروز 24 تیرماه، بر اثر بیماری درگذشت. 

انتشارات علمی با اعلام این خبر عنوان کرده است که با توجه به عدم امکان برگزاری مجلس ختم، تمامی هزینه‌های مراسم آن مرحوم صرف امور خیریه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسی علمی، از اعضای خانواده علمی بود که بیش از 100 سال است در کار چاپ هستند. خاندان علمی یکی از مهم‌ترین خاندان‌های نشر در ایران هستند که در حیطه چاپ و انتشار کتاب فعال بوده‌اند؛ خاندانی که بخش مهمی از تاریخ صنعت نشر با نام آنان پیوند خورده است.

تقویت زیرساخت آنلاین٬ پادزهری برای نجات صنعت نشر از کرونا

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صنعت چاپ بیشتر بخوانید... ‌‌بزرگ‌ترین واحد تولید ‌محصولات چاپی عمومی و ویزیت ‌صنعت چاپ ایران به بهره‌برداری رسید ساز ناکوک اتحادیه‌های صنفی چاپ در ایران/ صنعت چاپ یتیم است؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت چاپ صنعت چاپ موسی علمی صنعت نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

به گزارش دیده‌بان ایران؛ پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت