Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@15:05:23 GMT

مشکلی در تأمین شکر در قزوین وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۲۷۸۹۱

مشکلی در تأمین شکر در قزوین وجود ندارد

معاون بازرسی سازمان صمت قزوین گفت : شکر به اندازه کافی در استان ذخیره شده است و مشکلی در تامین آن نیست.

به گزارش برنا از قزوین، کبیری معاون بازرسی سازمان صمت قزوین در نشست کمیته نظارت بر فرایند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان گفت: هزار و ۵۰۰ تن شکر در انبار‌های استان ذخیره شده است و مشکلی در تامین آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری، قیمت عرضه شکر در استان را ۸ هزار و ۵۰۰ تومان بیان کرد.

او با اشاره به فعالیت دو واحد تولید روغن نباتی در استان گفت: یک سوم مواد اولیه آن‌ها تامین شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت در ادامه مشکل بخش لوازم خانگی را تامین ورق بیان کرد و گفت: شرکت‌های ورق سازی باید ۷۰ درصد از تولید خود را در بورس عرضه کنند که متاسفانه چنین کاری انجام نمی‌شود.

کبیری با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی افزود: در سطح شهر برخی از فروشندگان به خاطر بالا رفتن ارز محصولات خود را نمی‌فروشند.

او اضافه کرد: در رابطه با ماسک با ۳۴ تولید کننده صنعتی و خانگی صحبت شده است که قیمت‌ها را افزایش ندهند.

معاون بازرسی سازمان صمت گفت: همچنین مقرر شده است که این سازمان و دانشگاه علوم پزشکی پارچه مورد نیاز واحد‌های صنعتی را برای تولید ماسک تامین کنند.

به گفته کبیری، پارچه مورد نیاز کارگاه‌های خانگی را هم سپاه تامین خواهد کرد.

او در ادامه از ذخیره سازی ۵ هزار ماسک خبر داد و گفت: در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

معاون بازرسی سازمان صمت گفت: ۳۲ واحد در تولید مواد شوینده و الکل فعالند که ۱۸ واحد مورد تایید علوم پزشکی هستند و در این زمنیه هم کمبودی وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شکر ماسک عرضه و توزیع معاون بازرسی سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه تکلو ضمن تاکید بر سلامت آب‌های آشامیدنی و معدنی بسته بندی، افزود: امکان ندارد ارگان نظارتی مهمی مثل سازمان غذا و دارو بدون مطالعه و لحاظ مسائل فنی و بهداشتی برای فرآورده‌ای مجوز مصرف و پروانه بهداشتی صادر کند کما اینکه عدول از تعهدات توسط شرکت هم می‌تواند موجب ابطال موقت یا دائم مجوز شود.

وی با اشاره به اینکه طرح مباحث فنی و علمی اصولاً در رسانه‌های عمومی نیست، تصریح کرد: گاهی ناچار هستیم برای اطمینان بیشتر مردم نکاتی را گوشزد کنیم مثل اینکه گرانول پلیمر مورد مصرف جهت بسته بندی آب‌های بسته بندی شده، پلیمر پلی اتیلن ترفنالات است که از دو منومر اتیلن گلایکون و اسید ترفتالیک تحت خلأ دما و زمان معین و با ایجاد پیوند کوالانسی بین دو منومر مذکور در راکتور پتروشیمی تولید می‌شود.

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ادامه داد: این شرکت پترو شیمی تندگویان دارای گواهی مناسب برای مصرف انسان از آزمایشگاه‌های داخل و خارج کشور است، لذا قرار گرفتن بطری آب در معرض نور آفتاب و یا انجماد آن در فریز، قادر به تخریب بطری‌های یکبار مصرف آب و خروج ترکیبات فتالات از پلیمر نمی‌شود.

تکلو در پایان به مردم این اطمینان را داد که با توجه به کنترل سه سطحی سلامت آب‌های معدنی و آشامیدنی بسته بندی در سازمان غذا و دارو، با خیال راحت از آنها استفاده کنند و بدانند کوچک‌ترین تهدید سلامتی در فرآورده‌های غذای و آشامیدنی در اولین زمان ممکن به اطلاع آنها خواهد رسید.

کد خبر 6097843 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • مشکلی در تأمین و تدارک کودهای پتاسه و فسفاته نداریم
  • سلامت آب‌های بسته بندی هیچ مشکلی ندارد/ به شایعات توجه نکنید
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد