Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مساجد و مصلی‌ها، امامزادگان استان تهران همچنان باز است و نماز جماعت امروز همچون روزهای گذشته با رعایت نکات بهداشتی در آن‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با اوج‌گیری کرونا، به دستور ستاد مبارزه با کرونا برخی از مشاغل و حتی مساجد دوباره تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود امامزادگان استان تهران همچنان به روی زائران باز است و به گفته متولیان بسیاری از امامزادگان، تاکنون هیچ‌گونه ابلاغیه و دستورالعمل جدیدی برای تعطیلی امامزاده‌ها ابلاغ نشده است.

بر همین اساس، فضای باز امامزادگان همچون گذشته باز است و نمازهای جماعت نیز به قوت خود باقی است.

البته با دستور ستاد مبارزه با کرونا، امامزادگان اواخر سال گذشته تعطیل شدند، اما پس از ماه مبارک رمضان فضای باز امامزاده‌های استان تهران مجدد پذیرای زائران شد.

پس از مدتی نیز تربتخانه و فضای بسته و مسقف بسیاری از امامزادگان با ضدعفونی روازنه آماده حضور زوار شد.

بر همین اساس، در بسیاری امامزاده‌ها که امکان برپایی نماز جماعت در فضای باز وجود ندارد، در کنار ضریح با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی نماز جماعت برگزار می‌شود که در ادامه تصاویری از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر امروز ۲۴ تیرماه را در یکی از امامزاده‌های تهران مشاهده می‌‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران نماز جماعت حج ماه مبارک رمضان امامزاده ها استان تهران نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • نیم سکه همچنان در صدر تقاضا
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند