Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در پاسخ به تسنیم گفت: نمی‌دانم سنجش آقای هاشمی چگونه بوده که دقیق گفتند ۷۰ دولت ۳۰ درصد مردم در شیوع مجدد کرونا مقصر هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اظهارات اخیر محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران مبنی بر اینکه دولت 70 درصد در شیوع مجدد کرونا مقصر بوده است گفت: من نمی‌دانم سنجش آقای هاشمی چگونه بوده که دقیق گفتند 70 دولت 30 درصد مردم مقصر هستند، جایی هم نشنیدم توضیحی در این زمینه داده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: تامین نیازهای ضروری مردم و حمایت از تولیدکنندگان اولویت ماست/ تاکید بر نظارت روی قیمت‌هاروحانی:‌ دولت مصمم است برای رفع مشکلات مردم با همراهی دو قوه دیگر تلاش کندربیعی: آمریکایی‌ها نگذاشتند مردم ایران از فواید اقتصادی برجام بهره‌مند شوند

وی افزود: ما همواره هشدار دادیم و اعلام کردیم در وضعیت عادی نیستیم. وضعیت غیرعادی نیست و خواهش می‌کنیم در این زمینه دوگانگی تعطیلی و غیرتعطیل درست نکنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ما هم سلامت مردم و هم معیشت مردم را مرود توجه قرار دادیم اما در همین وضعیت خطر مرگ و میر وجود دارد و همه باید به سمتی برویم که روش مقابله کارآمد با کرونا را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

R1011158/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محسن هاشمی دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران علی ربیعی بیشتر بخوانید... روحانی تا چه زمانی می‌تواند گزینه وزارت "صمت" را به مجلس معرفی کند؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محسن هاشمی دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران علی ربیعی محسن هاشمی دولت دوازدهم علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد
  • چه رازی پشت تورم ۳۱ درصدی مخفی شده است؟
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • خواب عجیب آیت الله هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟