Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نه از اصلاح‌طلبی عبور می‌کنیم، نه از آن عقب می‌نشینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا عارف در صفحه توئیتر نوشت: "‏در نامه اخیرم به مردم عزیز ایران درباره حکمرانی خوب صحبت کردم. نمی‌توانیم با اقدامات‌مان، گسترش طبقه آسیب‌دیده را شاهد باشیم. نمی‌توانیم طبقه متوسط و نخبه کشور را تضعیف کنیم، نمی‌توانیم رویه‌های ضدِ علمی و ضدِ توسعه و پیشرفت داشته و انتظار بهبود اوضاع را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رواج دروغ و عدم صداقت با مردم مشکل و چالش اصلی امروز جامعه ما است. برای حاکمیت اخلاق در کشور حاضریم هزینه بدهیم که تاکنون هم داده‌ایم. حاضریم بسیاری از حرف‌های ناروا را تحمل کنیم، ولی از منافع گفتمانی خود عبور نکنیم.

نه از اصلاح‌طلبی عبور می‌کنیم، نه از آن عقب می‌نشینیم. "

کد خبر 433691

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمدرضا عارف جامعه شناسی جامعه ايراني اصلاح طلبان اصلاحات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی در آن عضویت دارد، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه رودیِنی به مصاف تیم رده ششمی اسلوگا دوبوی خواهد رفت.

عارف غلامی که پس از پیوستن به ولژ موستار در سه مسابقه لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به میدان رفته و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشته، برای دومین دیدار پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش برابر اسلوگا دوبوی است.

مدافع ایرانی ولژ موستار که به‌خاطر آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ دور از فهرست نفرات تیم ولژ موستار در دیدار اخیرشان بود، امشب هم به علت ادامه مصدومیت نتوانسته در لیست بازیکنان در بازی مقابل اسلوگا دوبوی قرار بگیرد.

تیم فوتبال ولژ موستار با 12 پیروزی، 10 مساوی و 5 شکست در این فصل 46 امتیازی و تیم سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین است که کسب پیروزی یا شکست در این بازی تغییری در جایگاه آنها به وجود نمی‌آورد.

دیگر خبرها

  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸