Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحیم افلاکی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل در جلسه بررسی راه‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در اردبیل با توجه به اینکه وضعیت شهرستان اردبیل از جهت شیوع بیماری کرونا قرمز اعلام شده است گفت: فعالیت تالارها- سالن‌های اجتماعات- آرایشگاه‌های زنانه- مهدکودک ها- سینما‌ها و موزه ها- باشگاه‌های ورزشی- استخر‌ها – مراکز تفریحی و شهر‌های بازی کودکان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با توجه به اینکه یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا مراسمات عروسی و ترحیم است افزود: برگزاری هرگونه مراسم ازدواج و ترحیم در منازل و تالار‌ها ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل بیان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده فقط در ۲۰ درصد اتوبوس‌های شهری و تاکسی‌ها موارد بهداشتی و نصب ماسک و فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود که باید تذکر داده شود.

افلاکی افزود: در بانک‌ها همچنان برخی از مراجعین بدون ماسک هستند و تجمع در جلوی برخی باجه‌ها وجود دارد و ضروری است در بانک‌ها و ادارات پر تجمع از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک پرهیز شود.

او گفت: برخی از شعبات بانک‌ها تعطیل و بالتبع برخی شعبات دیگر شلوغ‌تر شده و ساعت کار بانک‌ها از ۸ صبح تا ۳۰/۱۳ می‌باشد که ضروری است در خصوص افزایش ساعات فعالیت بانک‌ها تصمیم گیری شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اردبیل افزود: در برخی قهوه خانه‌ها هنوز قلیان ارائه می‌شود و به کار مشغول شده اند که باید با خاطیان برخورد جدی و قانونی شود.

افلاکی تصریح کرد: ضروری است از ظرفیت نیرو‌های بسیجی و مردمی و نیز فضای مجازی جهت اطلاع رسانی و هشدار دادن به مردم بیشتر استفاده شود.

او تصریح کرد: ثبت نام مدارس در حال انجام است و روز‌های دوشنبه و چهارشنبه برخی مدارس شلوغ و خیلی از مراجعین بدون ماسک هستند که باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مدارس اندیشیده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اردبیل افزود: بازار‌ها و پاساژ‌ها در برخی از ساعات روز پرتردد هستند که باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود و مردم غیر از موارد ضروری در اماکن شلوغ حضور پیدا نکنند.

افلاکی افزود: فقط ۴۰ درصد از کارکنان ادارات در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند که ضروری است همه ادارات در این خصوص اقدام جدی به عمل آورند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا اماکن عمومی برخورد قانونی پروتکل های بهداشتی اجتماعی فرماندار اردبیل شیوع بیماری کرونا معاون سیاسی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ۴ ماده غذایی ضروری برای مردان
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود