Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 52 میلیون و 872 هزار و 60 عدد داروی غیر مجاز و احتکار شده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خرمدره خبر داد .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار " رحیم جهانبخش " اظهار داشت : در پی اعلام خبری مبنی بر احتکار داروی غیر مجاز در یک انبار در حاشیه شهرستان خرمدره بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران  با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از محل مورد نظر 52 میلیون و 872 هزار و 60 عدد انواع داروی غیر مجاز و احتکار شده کشف شد.
سردار جهانبخش با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص گفت : پرونده متشكله پس از تكمیل تحقیقات و تجمیع اسناد و مدارک تحویل مراجع مسئول شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه پلیس با قدرت در مقابل اخلال گران نظم عمومی ایستاده است از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف عدد دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان از یک دستگاه تریلی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. 

وی افزود: ارزش سوخت های قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص یک دستگاه تریلی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه