Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ جهادی شهدای شرکت ماشین سازی اراک با اجرای طرح‌های بهسازی منازل مسکونی به یاری ساکنین مناطق محروم شهر اراک شتافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، گروه‌ جهادی شهدای شرکت ماشین سازی اراک با اجرای طرح‌های بهسازی منازل مسکونی به یاری ساکنین مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر اراک شتافتند.

گروه جهادی شهدای ماشین سازی اراک در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه اراک از تیر ماه ۱۳۹۷ تاکنون ۱۳ پروژه بهسازی و تعمیر منازل مسکونی ساکنین کوی امام علی (ع) (فوتبال)، کوی سجادیه (باغ خلج) و کوی ولیعصر (چشمه موشک) را به مرحله اجرا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه در هفته جاری نیز دو پروژه در کوی سجادیه را با مشارکت خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی اجرایی کرد که شامل برق‌کشی مجدد، گچ‌کاری و پارچه‌کشی سقف یک باب منزل مسکونی آسیب‌دیده از حریق با هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیون ریال و نصب ستون‌های فلزی با هدف تقویت و ایمن‌سازی یک باب منزل مسکونی با هزینه‌های بالغ بر 20 میلیون ریال می‌باشد.

در اجرای این طرح‌ها 11 نفر روز از گروه‌های جهادی شرکت ماشین‌سازی اراک مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس گروه جهادی ماشین سازی اراک مناطق محروم اراک منزل مسکونی فارس اراک ماشین سازی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری