Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگهبان امانتدار بازار میوه و تره بار فروزش تهران با وجود مشکلات مالی و معیشتی، پس از پیدا کردن کیف پولی حاوی ۲۵۰۰ دلار و یک فقره چک به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به صاحبش برگرداند.

به گزارش مشرق، "مجید فدوی" نگهبان امانتدار بازار میوه و تره بار فروزش، با وجود مشکلات مالی و معیشتی، پس از پیدا کردن کیف پولی حاوی 2400 دلار (معادل 55 میلیون تومان) و یک فقره چک به مبلغ 50 میلیون تومان به همراه کارت ملی و سایر مدارک شناسایی یکی از بانوان شهروندی که از این بازار خرید کرده بود، آن را به صاحبش بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگهبان امانتداری که به مدت 4 سال در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار است حتی حاضر نشد در مقابل بازگرداندن 107 میلیون تومان ارز و چک بانکی به صاحبش هیچ‌گونه پاداشی دریافت کند و عنوان کرد این کار را تنها برای جلب رضایت خداوند انجام داده است.

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به منظور ترویج اخلاق حسنه در بین کارکنان میادین و بازارها، در نظر دارد تا به شکل ویژه‌ای از این نگهبان قدردانی کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم نگهبان پول میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان