Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی ظهر سه‌شنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار به میزبانی حسینیه سپاه این شهرستان ضمن بیان اینکه سپاه در طول چهل سال گذشته از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است، اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی با دو عامل اصلی اسلامی و مردم محوری در جهان دارای قدرت است و هیچ ابرقدرتی تاکنون نتوانسته در مقابله با این نظام پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه شکست‌های متعدد آمریکا در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ روانی و سایر توطئه‌های خبیثانِ ابهت و هیبت این کشور را در جهان شکست، افزود: نظام ما یک نظام مردم پایه است و دموکراسی و مردم‌داری دینی کاملاً در جامعه پیاده شده است.

گسترش نفوذ انقلاب اسلامی در جهان

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و این نقش یک نقش تشریفاتی نیست، خاطرنشان کرد: در تمام فعالیت‌های مردمی بسیج نقش محوری دارد و همواره در هر شرایطی در کنار مردم قرار داشت و این نقش در جریان کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان و کرونا مشهود بود.

دامغانی بابیان اینکه ایجاد چالش در نظریه لیبرال دموکراسی غربی در رقابت با نرم‌افزار نظام انقلاب اسلامی ایران که مبتنی بر اسلام ناب است این نظریه را منسوخ کرد، یادآور شد: با شکست‌های متعدد آمریکا نفوذ انقلاب اسلامی در جهان نیز گسترش یافت و جایگاه ویژه‌تری در جهان پیدا کرد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی بسیار زیادی که از سوی دشمنان ایجادشده است، اضافه کرد: دشمنان برای براندازی این انقلاب هزینه سنگینی پرداخت کردند که با راه‌اندازی جنگ روانی با ظرفیت رسانه‌ای نتیجه دلخواه از سوی دشمنان حاصل نشد.

دشمنان ناچار شدند سردار سلیمانی را حذف فیزیکی کنند

فرمانده سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه حمله تروریستی به سردار شهید سلیمانی درواقع پاسخ به شکست‌های جدی است که دشمنان در جنگ فرهنگی و روانی علیه این انقلاب متحمل شده بود، بیان کرد: ورود به فاز سخت مبتنی بر شکست‌های متعدد دشمنان در جنگ نرم است.

دامغانی بابیان اینکه سردار سلیمانی نماد قدرت مسلمانان در منطقه بود، تصریح کرد: دشمنان ناچار شدند سردار سلیمانی را حذف فیزیکی کنند تا به اهداف خود نزدیک شوند.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی بیش از هر چیزی نیازمند وحدت هستیم، ابراز داشت: وحدت و امیدآفرینی در جامعه باید به‌عنوان کلیدواژه محوری قرار گیرد.

کد خبر 4974135

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران سپاه استان سمنان مراسم تودیع و معارفه گرمسار ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا گرگان قزوین شهرکرد ستاد مقابله با کرونا حجاب و عفاف ایلام بیرجند خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان استانداری سمنان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر کل آموزش و پرورش استان در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با بازنشستگان و برگزاری مراسم سپاس معلم از دیگر برنامه های روز معلم در استان است.

موسوی نژاد با اشاره به کمبود فضای آموزشی و معلم در استان افزود: سال گذشته خیران مدرسه ساز سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس‌های درس تعهد کردند که ۶ درصد وصول و برای ساخت کلاس درس هزینه شد و پیش بینی می‌شود با همکاری خیران ۱۰۰ کلاس درس دیگر به فضای آموزشی شهرستان بیرجند اضافه شود.

موسوی نژاد گفت: در سال تحصیلی جدید، هزار و ۴۸۰ معلم جدید برای جبران بخشی از کمبود معلم جذب آموزش و پرروش می‌شوند.

به گفته وی امروز برنامه سپاس معلم در تمام شهرستان‌های استان در مدارس محوری و با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان و برخی از اولیای آنها برگزار می‌شود و ۱۶ اردیبهشت نیز برنامه محوری با حضور مقامات عالی دولت در استان برگزار و از ۱۱۳ معلم نمونه استانی تقدیر و تشکر می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد