Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، در گزارش روز سه‌شنبه خود از قول محمد رضا ابراهیمی افزود: در صورت منفی بودن نتیجه آزمایش کرونا، معتادان جمع‌آوری شده به مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ منتقل خواهند شد.
وی، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی معتادان در کلانشهر شیراز بیان کرد: بر اساس مرحله نخست این طرح، ۶۵۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهر شیراز جمع‌آوری و پس از انجام آزمایش های کرونا، هیپاتیت B و C و ایدز، در مراکز یاد شده نگهداری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی، با تاکید بر لزوم قرنطینه معتادان اظهار داشت: طرح ویژه ساماندهی معتادان متجاهر با اعتبار مالی اختصاص یافته از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و همکاری دستگاه‌های متولی با جدیت در حال انجام است.

متجاهر به کسی گفته می‌شود که کاری خلاف شرع را آشکارا و بی پرده انجام دهد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: با اجرای مراحل اول و دوم طرح جمع‌آوری معتادان، تعداد معتادان جمع‌آوری در مجموع به یک هزار و ۵۰ نفر خواهد رسید.
وی اضافه کرد: اعتیاد به مواد مخدر عامل موثری در بروز بیکاری، طلاق و جرایمی همچون قتل، سرقت، بزهکاری و بسیاری دیگر از آسیب‌های اجتماعی است.
او گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس و دستگاه‌های عضو این ستاد با جدیت و پیگیری مستمر در حوزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد گام برداشته و در این راه از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری خواهند کرد.
ابراهیمی افزود: بر همین اساس، حضور و همکاری سازمان‌های مردم نهاد، خیران و سایر افراد تاثیرگذار جامعه در راه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مواد مخدر شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر شیراز فارس معتادان متجاهر مواد مخدر شیراز فارس مبارزه با مواد مخدر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز