Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : حسین سعیدی با بیان اینکه یکی از مطالبات زائران و مجاوران حرم حضرت رضا(ع) از فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی، ارائه تخفیف است، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، به صورت مستمر و براساس مناسبت‌های ملی و مذهبی تقویم رسمی کشور، ارائه تخفیف‌هایی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این طرح‌های تخفیفی مناسبتی براساس هر مناسبت، تعداد عناوینی از کتاب‌های مرتبط با آن مناسبت که توسط به نشر 
(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده است، با تخفیف عرضه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: تاکنون در مناسبت‌های دهه کرامت - ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت رضا(ع) – روز ادبیات کودک و نوجوان و هفته ملی عفاف و حجاب این طرح در بازه‌های زمانی مختلف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال این تخفیف‌های مناسبتی ادامه خواهد داشت، گفت: ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) در روزهای پایانی تیرماه، عید غدیر و قربان، ماه محرم و صفر، دهه فجر و ... از جمله این مناسبت‌ها است.

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به اینکه درصد تخفیف ، مدت زمان اجرا و تعداد عناوینی که در هر مناسبت شامل این طرح خواهند شد، متفاومت است، خاطر نشان کرد: جهت اطلاع و بهره مندی علاقمندان از این تخفیف ها، موارد در صفحه اینستاگرام و کانال های تلگرام و بله انتشارات آستان قدس رضوی با عنوان «بهترین های نشر» اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: این تخفیف‌ها بصورت همزمان از طریق سایت www.behnashr.com و صفحه اینستاگرام behtarinhaye_nashr جهت خرید مجازی و در فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی ارائه می‌شود.

سعیدی گفت: شماره تماس ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ برای ارتباط تلفنی و شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ جهت ارتباط در شبکه های اجتماعی پاسخگوی مخاطبان است.

48

کد خبر 1410200

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی انتشارات آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۲۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم