Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز در ماه آگوست و پس از اتمام کار بارسلونا و اینتر در رقابت های اروپایی به باشگاه کاتالان خواهد پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز هفته پیش به پایان رسید.

لائوتارو ستاره آرژانتینی در قرارداد فعلی اش بند آزادسازی به ارزش ۱۱۱ میلیون یورو داشت، اما این بند فقط تا تاریخ ۷ جولای برای تیم های غیر ایتالیایی قابل فعال شدن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی در نهایت تصمیم گرفت تا بند فسخ را فعال نکند ولی این به معنای انصراف از جذب لائوتارو نیست.

طبق ادعای موندوپورتیوو، دو باشگاه به توافق رسیده اند که مذاکرات را فعلا متوقف کرده و به ماه آگوست موکول کنند. یعنی زمانی که بارسا و اینتر کارشان در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به اتمام رسیده است.

طبق این گزارش، لائوتاور همچنان هدف اول و استراتژیکی سران براسا برای فصل بعد است اما قبل از هر چیزی، آنها قصد فروش چند بازیکن خود را دارند. بارسا پس از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است و برای جذب لائوتاور فعلا منابع مالی لازم را در اختیار ندارد.

نتو، آرتورو ویدال، موسی واگه، ساموئل اومتیتی، رافینیا، ایوان راکیتیچ و تودیبو بازیکنانی هستند که در لیست فروش باشگاه بارسلونا قرار دارند.

طبق گزارش موندودپورتیوو، دو باشگاه اینتر و بارسا روی رقم ۷۰ میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو به توافق رسیده اند اما همه اینها منوط به این است که بارسا بتواند ۷۰ میلیون یوروی مورد توافق را از فروش بازیکنانش به دست بیاورد. جالب اینکه رقم انتقال جونیور فیرپو خرید تابستانی فصل گذشته بارسا که یک نیمک نشین محض در فصل جاری بود، ۴۱ میلیون یورو تعیین شده و گویا اینتر با آن موافقت نیز کرده است!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز اینتر بارسلونا اینتر بارسلونا لائوتارو مارتینز محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!