Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@21:25:00 GMT

تمامی اماکن ورزشی گرگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۳۰۱۰۳

تمامی اماکن ورزشی گرگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

گروه استان‌ها ـ رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: تمامی اماکن ورزشی این شهرستان به علت شیوع دوباره بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است. - اخبار استانها -

رمضانعلی تربتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: شیوع دوباری بیماری کرونا سبب شد تا بار دیگر برخی محدودیت‌ها در بخش استفاده از اماکن ورزشی اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و دستورالعملی که در این باره وجود دارد، برای پیشگیری از شیوع بیشتری این بیماری تمامی اماکن ورزشی شهر گرگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.

کتابخانه ملی تعطیل شدموزه‌های تهران تعطیل شدسینماهای تهران دوباره تعطیل شد

تربتی‌نژاد افزود: این مصوبه تمامی اماکن ورزشی بخش دولتی و خصوصی را شامل می‌شود و همه مالکان و مستاجران سالن‌ها و مکان‌های ورزشی، هیئت‌های ورزشی و ادارات خدمات‌رسان ورزشی باید آن را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخطی از این مصوبه با متخلفانی که بهداشت جامعه را تهدید کنند، مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/581/ش

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... مسابقات تیراندازی با کمان به دلیل کرونا تا شهریور تعطیل شد وضعیت قرمز کرونا در گرگان/ تفرجگاه‌ها تعطیل شد/ انسداد محور ناهارخوران و النگدره اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان تعطیل شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تمامی اماکن ورزشی تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۳۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب

کبد به عنوان یکی از حیاتی‌ترین اندام‌های بدن، نقش مهمی در دفع سموم ناشی از بیماری‌هایی چون چاقی، دیابت و فشار خون بالا ایفا می‌کند. کبد چرب، که به تجمع چربی در کبد اشاره دارد، در صورت عدم درمان می‌تواند به بیماری‌های کبدی جدی‌تری منجر شود.

به گزارش فرطب، علائم این بیماری شامل خستگی مفرط، حالت تهوع، درد شکمی، کاهش اشتها، زردی پوست و چشم‌ها و تغییر رنگ ادرار به تیره و مدفوع به خاکستری است. در ادامه این مقاله، به بررسی راه‌های تشخیص و درمان کبد چرب خواهیم پرداخت.

پیشگیری از کبد چرب: اصول زندگی سالم

برای حفظ سلامت کبد و جلوگیری از بیماری کبد چرب، مهم است که به تغذیه سالم توجه داشته باشید، مصرف الکل را محدود کنید، و به طور منظم ورزش کنید تا وزن خود را کاهش دهید. خواب مناسب و کنترل بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشار خون بالا نیز از جمله عوامل کلیدی برای پیشگیری از این بیماری است. تغییرات سبک زندگی می‌تواند تاثیر بسزایی در حفظ سلامت کبد داشته باشد.

ورزش‌های قلبی-عروقی: حفظ سلامت قلب و کبد

ورزش‌های قلبی-عروقی نظیر دویدن، شنا، ایروبیک و حرکات موزون نه تنها به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کنند، بلکه به بهبود عملکرد قلب و کبد نیز موثر هستند. این نوع فعالیت‌ها باید بخشی از برنامه روتین ورزشی هر فردی باشند تا به حفظ سلامت عمومی کمک کنند.

تمرینات مقاومتی: ساختن عضلات، کاهش چربی

تمرینات مقاومتی که شامل وزنه‌برداری و تمرینات قدرتی می‌شوند، به افزایش توده عضلانی و بهبود متابولیسم کمک می‌کنند. این نوع تمرینات یکی از موثرترین روش‌ها برای کاهش سریع چربی خون به شمار می‌آیند و برای هر برنامه ورزشی ضروری هستند.

یوگا و پیلاتس: تقویت ذهن و بدن

یوگا و پیلاتس، که تمرکز خود را بر کشش، قدرت مرکزی و تعادل می‌گذارند، نه تنها به تقویت بدن کمک می‌کنند، بلکه به کاهش استرس و افزایش آرامش ذهنی نیز می‌انجامند. این ورزش‌ها می‌توانند به طور غیرمستقیم به حفظ سلامت کبد و مدیریت وزن کمک کنند.

تمرینات تناوبی با شدت بالا و ریکاوری کوتاه

تمرینات تناوبی با شدت بالا که به همراه دوره‌های کوتاه استراحت انجام می‌شوند، می‌توانند عملکرد کبد را به طور چشمگیری بهبود بخشند. این ورزش‌ها شامل شنا، اسکات، تمرینات شکم، وزنه‌برداری و دوچرخه‌سواری هستند و به اکسیژن‌رسانی بهتر به کبد کمک می‌کنند.

پیاده‌روی: فواید قابل توجه برای سلامتی

پیاده‌روی سریع و منظم می‌تواند فواید بسیاری برای سلامتی داشته باشد، از جمله کاهش میزان کلسترول LDL. تحقیقات نشان داده‌اند که پیاده‌روی منظم در طول هفته می‌تواند به طور قابل توجهی به حفظ سلامت قلب و کبد کمک کند و بخشی ضروری از برنامه سلامتی هر فرد باشد.

جمع بندی

برای پیشگیری و مدیریت بیماری کبد چرب، اتخاذ سبک زندگی سالم حیاتی است. تغذیه مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می‌توانند به حفظ سلامت کبد کمک کنند. انواع ورزش‌ها از قبیل تمرینات قلبی-عروقی، مقاومتی، تناوبی، یوگا و پیلاتس، نه تنها به بهبود تناسب اندام کمک می‌کنند بلکه سلامت کلی بدن را نیز تقویت می‌نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است